عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جامعه و امکانات و خدمات متعلق به تمام اقشار جامعه است


جامعه و امکانات و خدمات متعلق به تمام اقشار جامعه است

جامعه و امکانات و خدمات متعلق به تمام اقشار جامعه است

معاون فرماندار کلاله در جلسه مناسب سازی و مبلمان شهری گفت : جامعه و امکانات و خدمات متعلق به تمام اقشار جامعه است و باید شرایط استفاده معلولین از امکانات شهری مهیا باشد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری کلاله شیرزاد در این جلسه افزود : معلولین جزوی از جامعه اند و باید در شهر مسیرهای رفت و آمد و استفاده از خدمات دولتی و عمومی برای این قشر جامعه مهیا باشد تا بتوانند از تمامی خدمات بدون محدودیت استفاده کنند .

وی از دستگاه های خدمات رسان خواست تا نسبت به تعیه و اصلاح ورودی ساختمان و ایجاد رمپ های ورودی و امکان دسترسی آسان به خدمات را در حوزه مسئولیتی خود محیا کنند .

فشایی رئیس بهزیستی هم گفت : کلاله به نسبت سایر شهرها در استان از وضعیت مطلوب تری برخوردار است و در سطح استان رتبه سوم را داراست .

وی یکی از مشکلات جامعه معلولین را محدودیت از استفاده از خدمات شهری از جمله پارک هاو ادوات ورزشی مخصوص معلولین و خلع مسیرهای نشان دهنده راه عبور نابینایان عنوان کرد .

ایشان سد معبر را هم یکی از معضلات موجود بر سر راه شهروندان عنوان کرد که باعث ایجاد سد راه برای شهروندان عنوان کرد .

رئیس بنیاد شهید هم با اشاره به برخی به توجهی ها گفت : متاسفانه در مواردی حتی مامورین خودروی جانبازان را در محل های توقف ویژه معلولین جریمه میکنند که این نقض قانون است که باید حتما رسیدگی شود .

جامعه و امکانات و خدمات متعلق به تمام اقشار جامعه است


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 433
  • کد خبر : 34856