عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » چهار اولویت مشخص شده توسعه گمیشان را به دنبال خواهد داشت

فرماندار گمیشان در دیدار با رئیس سازمان برنامه و بودجه استان؛

چهار اولویت مشخص شده توسعه گمیشان را به دنبال خواهد داشت

چهار اولویت مشخص شده توسعه گمیشان را به دنبال خواهد داشت

فرماندار گمیشان در دیدار و نشست با رئیس سازمان برنامه و بودجه استان اظهار داشت: چهار اولویت مشخص شده توسعه شهرستان گمیشان را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ "امیرشیر توماج" فرماندار گمیشان در این نشست که با محوریت اولویت بندی و توزیع اعتبارات شهرستان برگزار شده بود، اظهار داشت: چهار بانده شدن محور گمیش تپه به بندرترکمن، احداث بیمارستان، شهرک صنعتی تخصصی شیلات و بندر سبز تجاری اولویت های مشخص شده برای توسعه گمیشان می باشد.

وی افزود: سایت پرورش میگوی گمیشان یکی از پروژه های مهم و اقتصادی در سطح استان به شمار می آید که توجه به آن در واقع توجه به توسعه و رونق استان می باشد.

توماج اضافه کرد: سایت میگوی گمیشان یکی از بزرگترین طرح های اقتصاد مقاومتی در استان گلستان است که در این راستا اعتبارات و اقدامات خوبی توسط دولت صورت گرفته است.

وی ادامه داد: احداث کانال آبرسان از دریا به سایت گمیشان که نمونه بارزی از اقدام جهادی در کشور به شمار می آید که این اقدام ارزشمند توسط دولت باعث شده است سایت میگو گمیشان توسعه خوبی پیدا کند.

فرماندار گمیشان در ادامه با اشاره به ساحل آرام و ماسه ای شهرستان اذعان داشت: ساحل آرام و ماسه ای شهرستان با ویژگی منحصر به فرد و تخصیص اعتبارات ویژه برای توسعه زیرساخت های می تواند کمک شایانی در حوزه گردشگری و صنعت توریسم داشته باشد.

نماینده عالی دولت در شهرستان خاطر نشان کرد: گمیشان زمینه و ظرفیت های خوبی در حوزه توسعه صنعت توریسم و گردشگری را دارد و قطعاً می تواند در آینده ای نه چندان دور بعنوان یکی از قطب های گردشگری کشور تبدیل شود.

"حسین پیش قدم" رئیس سازمان برنامه و بودجه استان نیز در این نشست از اختصاص اعتبارات خوبی در جهت توسعه شهرستان گمیشان خبر داد و گفت: امیدواریم با تخصیص این اعتبارات و تلاش های مضاعف مجموعه استانی شاهد رشد و توسعه روز افزون شهرستان گمیشان در همه زمینه ها باشیم.

 

چهار اولویت مشخص شده توسعه گمیشان را به دنبال خواهد داشت

 

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 724
  • کد خبر : 35298