عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای شهرستان گمیشان 70 درصد رشد داشته است

فرماندار و رییس کمیته برنامه ریزی گمیشان؛

اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای شهرستان گمیشان 70 درصد رشد داشته است

اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای شهرستان گمیشان 70 درصد رشد داشته است

فرماندار گمیشان اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای این شهرستان در سال 96بیش از 266میلیارد ریال اعلام و گفت:اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای شهرستان گمیشان نسبت به سال گذشته 70 درصد رشد داشته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ امیرشیر توماج در گفت و گویی کوتاه با اشاره به تشکیل کمیته برنامه ریزی شهرستان گمیشان با حضور مسئولین استانی خاطر نشان کرد: این اعتبارات با اولویت اتمام پروژه های نیمه تمام در فصول توسعه زیر ساخت های تولیدی ، عمرانی ، پروژه های اقتصادی ، فرهنگی ، سلامت و گردشگری ، جذب و هزینه خواهد شد.

توماج اولویت بندی طرح ها و پروژه ها را در کمیته برنامه ریزی از اولویت ها برشمرد و گفت: قطعاً با بررسی و کارشناسی های انجام شده در این حوزه و پیگیری های بعمل آمده در جهت افزایش رقم اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای این شهرستان، ان شاالله شاهد توسعه روز افزون منطقه خواهیم بود.

رییس کمیته برنامه ریزی شهرستان ادامه داد: همه مسئولین اجرایی شهرستان باید اصول برنامه محور بودن را سرلوحه فعالیت خود قرار دهند تا بتوانند از اعتبارات در نظر گرفته شده و اخذ اعتبارات دیگر سازمانی خود حداکثر استفاده و بهره وری را داشته باشند.

فرماندار گمیشان در بخش پایانی سخنان خود ضمن تأکید برخدمت رسانی به مردم اظهار داشت: رسیدگی به امور مردم، عمران و آبادانی شهرستان از الطاف بزرگ خداوند متعال به مسئولین است و باید به نحو احسنت در ادای این وظیفه تلاش و کوشش نمود.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 687
  • کد خبر : 35667