عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسات شورای ترافیک مبنای تصمیمات ما محسوب میشود

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس

جلسات شورای ترافیک مبنای تصمیمات ما محسوب میشود

جلسات شورای ترافیک مبنای تصمیمات ما محسوب میشود

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس در جلسه شورای ترافیک در فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت:آنچه در جلسات شورای ترافیک مبنای تصمیمات ما محسوب میشود, ملاحظات فنی و کارشناسی و دغدغه مردم در جهت آسایش و آرامش آنها است.
مهندس عبدالقدیر کریمی افزود: طرح استاندارد سازی اجرای سرعت گاه توسط رئیس شورای شهر, تصمیم خوبی است و دستگاههای مرتبط برای ایجاد طرح استاندارد سازی سرعت کاه به اتفاق نظر برسند, زیرا بسیاری از این سرعت کاه ها باعث اذیت رانندگان است.
منصور طعنه گنبدی در این جلسه اظهار داشت: در 7 نقطه شهر گنبدکاووس دوربین ترافیکی نصب و فعال شده که تا دید250 متری قابل رویت است.
شهردار گنبدکاووس افزود: کل نقاط نصب دوربین 14 نقطه شهر است که در مابقی مکانها نیز تا سه هفته آینده با خرید تجهیزات مورد نیاز نصب و فعال میشود.
وی تصریح کرد: سرعت استاندارد اتوبوس های شهری 15 دقیقه است و در گنبد این سرعت رضایت بخش است و تنها مشکل ما توقف اتوبوس ها در ایستگاهها است که استاندارد ان 8 دقیقه میباشد ولی در گنبد بالای 15 دقیقه است و این امر سبب افزایش ترافیک شهری شده است.
طعنه گنبدی یادآور شد: سعی داشتیم در محدوده مرکزی شهر برای اتوبوس های داخل شهر پایانه ای در نظر بگیریم تا از ایجاد ترافیک شهری جلوگیری شود که خرید زمین از اعتبارات شهرداری خارج است.

جلسات شورای ترافیک مبنای تصمیمات ما محسوب میشود

 

جلسات شورای ترافیک مبنای تصمیمات ما محسوب میشود

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 759
  • کد خبر : 35725