عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه سالروز اقامه اولین نمازجمعه در فرمانداری برگزارشد


جلسه سالروز اقامه اولین نمازجمعه در فرمانداری برگزارشد

جلسه سالروز اقامه اولین نمازجمعه در فرمانداری برگزارشد

جلسه ای به مناسبت گرامیداشت پنجم مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه در جمهوری اسلامی باحضور احمد تجری مفرد فرماندارشهرستان،حجت اسلام والمسلمین موسوی امام جمعه علی آباد کتول،علما،روحانیون ومدیران استانی در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزارشد.

احمد تجری مفرد ضمن تبریک به همین مناسبت گفت:نماز جمعه به عنوان یکی از مهمترین مصادیق همدلی و همزبانی ، پشتوانه و تكيه گاهی مستحکم برای نظام و انقلاب و این مردم متعهد و پایبند به ارزش های والای ایرانی اسلامی است.

وی افزود:امروز با قرارگرفتن این نظام در شرایط بسیار حساس جهانی ، دشمنان قسم خورده این انقلاب به دنبال آن هستند که بتوانند با حربه های گوناگون و با امکانات موجود بر علیه این نظام الهی که متعلق به مردم و شهداست ، بتازند و از اعتبارش بکاهند اما در این راه نماز جمعه و امام جمعه بعنوان دژ محکم نقش کلیدی برای مقابله با هجمه های غرب دارد .

تجری مفرد اظهارداشت:تاکیدات مکرر معصومین ، قرآن کریم و سفارش خداوند در سوره مباركه جمعه به حضور گسترده مومنان و همچنین بیان عظمت این فریضه الهی در بسياري از روايات و احاديث ، خود دليل محکمی بر اهميت و نقش سازنده نماز جمعه در کلیه امور است .

فرماندار به موضوع اهمیت نماز و نمازجمعه اشاره نمود و گفت: نماز بر همه چیز اولویت دارد و برای نمازجمعه هم همین بس که یک سوره قرآن بنام این فریضه مهم الهی نام گذاری شده است.

حجت الاسلا م موسوی گفت: پنجم مرداد ماه سالروز برگزاری نخستین نماز جمعه در تهران بعد از انقلاب اسلامی به امامت مرحوم آیت الله طالقانی(ره)، فرصتی ارزشمند برای تقدیر از همه خدمتگذاران نهاد نمازجمعه در سراسرکشور است.

وی گفت: 5 مرداد یک ظرفیت بسیار خوب برای بیان اهمیت نمازجمعه و بیان فعالیت ها و کارکردهای نمازجمعه در شهرستان است که امیدواریم که در این روز با همکاری مردم، مسئولان و اعضاء ستاد نمازجمعه بتوانیم برنامه های متنوعی را برگزار کنیم.

جلسه سالروز اقامه اولین نمازجمعه در فرمانداری برگزارشد

 

جلسه سالروز اقامه اولین نمازجمعه در فرمانداری برگزارشد

 

جلسه سالروز اقامه اولین نمازجمعه در فرمانداری برگزارشد

 



 


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .