عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام تبریک فرماندار به مناسبت هفته ملی مهارت


پیام تبریک فرماندار به مناسبت هفته ملی مهارت

پیام تبریک فرماندار به مناسبت هفته ملی مهارت

  عبدالحکیم فیروزی فرماندار شهرستان ترکمن با صدور پیامی ششم مرداد ماه روز ملی کارآفرینی و آموزش فنی و حرفه ای و هفته ملی مهارت تبریک و از زحمات رئیس مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهرستان و تلاشگران عرصه مهارت آموزی تشکر و قدردانی کرد.
 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ متن پیام به شرح زیر می باشد:
"بسمه تعالی
هفته ملی مهارت در واقع فرصتی برای آحاد جامعه است که با نقش مهارت و فن در ایجاد اشتغال که امروزه بزرگترین معضل جامعه ماستآشنا شوند.
بدون شک نقش سازمان فنی و حرفه ای در تحقق شعار سال مقام معظم رهبری تولید و اشتغال بسیار برجسته است لذا باید بسترهای آموزش آحاد جامعه فراهم گردد و دولت در این زمینه سرمایه گذاری نماید.
اینجانب ضمن تبریک ششم مرداد ماه روز ملی کارآفرینی و آموزش فنی و حرفه ای و هفته ملی مهارت به همه دست اندرکاران بویژه رئیس و کارشناسان فنی و حرفه ای شهرستان، هنرآموزان، مدیران و عوامل اجرایی هنرستان ها و همه تلاشگران عرصه مهارت آموزی تشکر و قدردانی می نمایم. امید است در سال "اقتصاد مقاومتی : تولید – اشتغال" توسعه و بسط آموزش های مهارتی با همت والا و بی شائبه همه دست اندارکاران عرصه آموزش های فنی و حرفه ای محقق گردد و هم دستگاه های اجرایی و هم مردم از ظرفیت این آموزش ها استفاده نموده و در کاهش درد و رنج بیکاری تلاش مضاعف نمایند.
عبدالحکیم فیروزی
 فرماندار شهرستان ترکمن"


تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .