عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان با فرماندار علی آباد کتول


دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان با فرماندار علی آباد کتول

دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان با فرماندار علی آباد کتول

فرماندار علی آباد کتول در نشست با مدیرکل آموزش وپرورش استان گلستان به لزوم نقش و جایگاه خانواده در ارتقاء سطح کیفی آموزش و پرورش در دانش آموزان و محصلان اشاره کرد و گفت : باید برای ارتقاء سطح کیفی آموزش و پرورش از خانواده ها استفاده کرد و در این زمینه باید جلسات تخصصی با اولیا دانش آموزان برگزار شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول،وطنی مدیرکل آموزش وپرورش استان گلستان با احمد تجری مفرد فرماندارعلی آباد کتول دیدار وگفتگو کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش گلستان هدف از تشکیل این دیدار را هم اندیشی و چاره اندیشی برای مرتفع سازی مشکلات موجود بیان کرد و اظهار داشت: باید تلاش کرد تا توانمندی های داخلی را ارتقاء دهیم و معضلات خارجی را نیز مرتفع سازیم و این به این معنا نیست که آموزش و پرورش را به عنوان دژ محکمی فرض کنیم بلکه باید سعی شود دانش آموزان را اجتماعی بار آورد.

وی با تاکید بر اینکه فرهنگیان باید به عنوان الگوی دانش آموزان تلقی شوند، گفت: شکل گیری شخصیت دانش آموزان پس از خانواده در مدارس انجام می گیرد و آموزش و پرورش در این امر مهم نقش بسزایی را ایفا می کند، پس باید در این زمینه توجه بیشتری شود.

در پایان فرماندار علی آباد کتول از مدیر کل آموزش و پرورش استان به جهت همه همراهی ها و برنامه ریزی خوبی که در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش شهرستان داشته اند تقدیر و تشکر نمودند.


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .