عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » خبرنگاران پرچمداران مسیر روشن آگاهی و اطلاع رسانی هستند

فرماندار شهرستان آق قلا به مناسبت سالروز شهادت محمود صارمی :

خبرنگاران پرچمداران مسیر روشن آگاهی و اطلاع رسانی هستند

خبرنگاران پرچمداران مسیر روشن آگاهی و اطلاع رسانی هستند

 فرماندار شهرستان آق قلا گفت : خبرنگاران پرچمداران مسیر روشن آگاهی و اطلاع رسانی هستند.

"امانگلدی ضمیر" در پیامی با گرامیداشت 17 مرداد سالروز شهادت "محمود صارمی" ، روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران ، اصحاب رسانه و فعالان عرصه اطلاع رسانی تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا ، در متن پیام این مقام مسئول آمده است:

"بسم الله الرحمن الرحیم"

«ن وَالقَلَمِ وَ ما یَسْطُرُونَ؛ سوگند به قلم و آنچه می‏نویسند»

هفدهم مردادماه هر سال ، یادآور کوشش خستگی ناپذیر و فداکاری بارز کسانیست که رسالت همیشگی خود را آگاهی بخشی به جامعه تعریف کرده اند؛ آنان که با سلاح قلم و ثبت تصاویر بی کم و کاست از دغدغه های همنوعان شان ، در راه اعتلای روزافزون جامعه و رشد و توسعه همه جانبه گام بر می دارند و در این مسیر دشوار و پر فراز و نشیب، شجاعانه راه می پیمایند.

با نگاهی به کارکردهای رو به فزونی رسانه ها در جوامع امروزی می توان نقد منصفانه را جزو رسالت های اصلی خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه برشمرد . انعکاس موفقیت ها و دستاوردها و مطرح کردن کاستی ها به همراه راهکارها ، فراهم کردن فرصت برابر و عادلانه برای بیان دیدگاه های مختلف با هدف بهره گیری از خرد جمعی و همراه کردن هر چه بیشتر همه ارکان جامعه برای نیل به اهداف کلان توسعه،  همگی در این چارچوب می گنجد.

دولت "تدبیر و امید" هم در چهار سال گذشته ثابت کرد که با سعه صدر مثال زدنی ، همواره از نقد منصفانه و غیرمغرضانه استقبال می کند و حتی در برابر تخریب های بی محابا نیز واکنش غیرمعمول از خود بروز نمی دهد . تأکیدات همیشگی ریاست محترم جمهور نیز شفاف سازی هر چه بیشتر ، آزادی عمل رسانه ها در چارچوب قانون و تضارب آراء بوده است ؛ مسیری که به قطع و یقین ، در دولت دوازدهم نیز با استواری پیش خواهد رفت.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام حوزه خبر و اطلاع رسانی بویژه شهید "محمودصارمی" ، فرا رسیدن این مناسبت را به تمامی اصحاب رسانه و فعالین عرصه خبر و اطلاع رسانی در جای جای ایران اسلامی به ویژه خبرنگاران شهرستان آق قلا تبریک و تهنیت عرض می نمایم . امید آن که با اصل دانستن منافع جمعی و اهداف توسعه ای در رسانه ها ، مسیر رشد و توسعه این خطه و ارتقای شاخص های کلان اقتصادی و اجتماعی شهرستان ، بیش از پیش هموارتر شود.

"امانگلدی ضمیر"

فرماندار شهرستان آق قلا

 



ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 561
  • کد خبر : 36291