عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه شورای هماهنگی مناسبت های ملی، مذهبی ، شهرستان علی آباد کتول برگزارشد


جلسه شورای هماهنگی مناسبت های ملی، مذهبی ، شهرستان علی آباد کتول برگزارشد

جلسه شورای هماهنگی مناسبت های ملی، مذهبی ، شهرستان علی آباد کتول برگزارشد

با حضور احمد تجری مفرد فرماندارعلی آباد کتول، جلسه شورای هماهنگی مناسبت های ملی، مذهبی ، شهرستان در محل فرمانداری علی آباد کتول برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول،فرماندار در این جلسه خواستار هماهنگی ادارات و نهادها برای برگزاری شایسته مناسبت های مذهبی شد.
تجری مفرد گفت: کلیه ادارات برنامه های خود را برای برگزاری بهتر این مراسم ها به فرمانداری وتبلیغات اسلامی شهرستان اعلام نمایند.
وی در ادامه پیشنهاد داد کلیه روسای ادارات در جهت مشارکت و حضور حداکثری در کلیه مراسمات ملی مذهبی تمام تلاش ها را به کار گیرند.
فرماندار انسجام و وحدت رویه در اجرای برنامه های ملی مذهبی و برنامه هایی که بنوعی جنبه عمومی دارند و دوری از هرگونه پراکندگی برنامه ها را از دیگر اهداف تشکیل این ستاد عنوان کرد و گفت: اجرای درست و هماهنگ برنامه ها و در خور شان مناسبات و ساماندهی برنامه ها، تضمین کننده آبروی شهرستان بوده که باید از توجه ویژه اعضای ستاد برخوردار گردد.

وی درادامه با اشاره به تاکید جدی مقام معظم رهبری به مسائل فرهنگی که با هجمه های گوناگون دشمنان مواجه است، افزود: امروز دشمنان برای به چالش کشاندن نظام در زمینه فرهنگی به گسترش شبکه های فارسی زبان و ضد فرهنگی رو آورده و از این طریق با استفاده از خلا ایجاد شده به مسائل فرهنگی) به نتایجی رسیده اند. که این موارد دلیل آمادگی ما را برای مقابله با این هجمه ها البته با داشتن برنامه و مدیریت صحیح میرساند.

 

 

 

 

 


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .