عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دومین جلسه شورای ترافیک شهرستان بندرگز برگزار شد


دومین جلسه شورای ترافیک شهرستان بندرگز برگزار شد

دومین جلسه شورای ترافیک شهرستان بندرگز برگزار شد

دومین جلسه شورای ترافیک شهرستان بندرگز در سال 96 با حضور " ایوب شرافتی" رئیس پلیس راهور استان گلستان و مدیران دستگاه های اجرایی در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز ؛ فرماندار شهرستان در این جلسه با توجه به حائز اهمیت خواندن مقوله ترافیک گفت : مشکل مسائل ترافیکی یکی از مسائل اجتناب ناپذیر است و به نظر بنده همزمان با رشد صنعت و تکنولوژی ، برنامه ریزی و سازوکارهای متناسب و متوازن و قابل قبولی در زمینه فرهنگ بکارگیری امکانات و ظرفیتها وروش کاهش بار ترافیکی صورت نگرفت .

علی اصغر میرزایی در خصوص فرهنگ بویژه ترویج فرهنگ رانندگی افزود : مهمترین مساله ایجاد و نهادینه ساختن فرهنگ در جامعه و انتقال موارد از طریق آموزشهای عمومی و تخصصی است که باید در جامعه بصورت اساسی و زیربنایی نهادینه گردد.

وی ادامه داد : فرهنگ سازی و آموزش های همگانی و متناسب به شهروندان نقش اساسی دررفع معضلات ترافیکی وکاهش حوادث دارد .

میرزایی با بیان اینکه مشکلات ترافیک شهرستان با همکاری و تلاش همگانی باید برطرف گردد ، افزود : بکارگیری امکانات و ظرفیتهای موجود و برگزاری جلسات کاربردی و اتخاذ تصیمات صحیح و کارشناسی شده در چارجوب قانون و مقررات بهترین راه حل رفع مشکل ترافیکی شهرستان خواهد بود.

رئیس شورای ترافیک شهرستان به بکارگیری روشهای مفید و مناسب در بحث ارتقای وضعیت ترافیک در شهر اشاره کرد و گفت : جایگاه و رتبه مطلوب و قابل تقدیر شهرستان ، بیانگر همکاری و همدلی و نشان از وظیفه شناسی و نقش آفرینی همه اعضا در بررسی مسائل و مشکلات می باشد .

در ادامه " شرافتی" رئیس پلیس راهور استان ، سیمای ترافیک استان و مسائل ومشکلات ترافیکی استان و شهرستان را بصورت گزارش مصور تشریح نمود.

 

دومین جلسه شورای ترافیک شهرستان بندرگز برگزار شد

 

دومین جلسه شورای ترافیک شهرستان بندرگز برگزار شد

 

دومین جلسه شورای ترافیک شهرستان بندرگز برگزار شد

 



ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 609
  • کد خبر : 37339