عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جشن غدیر در شهرستان ترکمن برگزار شد


جشن غدیر در شهرستان ترکمن برگزار شد

 

جشن غدیر در شهرستان ترکمن برگزار شد

جشن بزرگ غدیر خم در شهرستان ترکمن با حضور آیت‎الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران، فیروزی فرماندار، حجت الاسلام منصوری امام جمعه اهل تشیع و جمعی از مسئولین شهرستان روز جمعه 17 شهریور به همراه اقامه نماز مغرب و عشا در محل مسجد جامع بندرترکمن برگزار شد.
‍ آیت‎الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در حاشیه جشن غدیر شهرستان ترکمن عید غدیر بزرگترین نعمت برای مسلمین جهان است.
وی با اشاره به سیمای امامت وخلافت حضرت علی (ع)در قرآن افزود: خداوند دین شما را کامل نمود و نعمت را تمام کرد لذا اگر این مساله نبود دین کامل نبوده و این جریان و ابلاغ استمرار پیدا نمی کرد و ناقص بود.
وی با اشاره به اینکه آیه "اکملت لکم دینکم" و حدیث متواتر بین شیعه وسنی حدیث ثقلین است، تصریح کرد: از اختلافات داخلی بترسید چرا که استکبار با جنگ نرم و انقلاب های رنگین توانست شوروی را تجزیه کند اما در ایران نتوانست به نتیجه برسد.
امام جمعه موقت تهران اضافه کرد: استکبار جهانی حتی با جنگهای قومیتی نتوانست ایران را مغلوب خود کند چرا که ولایت فقیه عامل استحکام مسلمین در کشور است.
مسئول بنیاد غدیر کشور با اشاره به آیات قرآن کریم در خصوص تسلط بر استکبار اعلام کرد: در قرآن کریم  ، مسلمانان موظفند در 2جبهه بجنگند که اولین ان جهاد فی سبیل الله و در راه دفاع از دین و یاری به مستضعفان عالم است.
وی با اشاره به حمایت ایران از غزه، حزب الله وحضور مدافعان حرم برای دفاع از مرزها عنوان کرد: این حمایتها حاکی از یاری رساندن به مستضعفین جهان است لذا امروز دفاع از مسلمانان میانمار بر همه مسلمین واجب است .
آیت الله صدیقی خاطر نشان کرد: غدیر حادثه تاریخی نیست بلکه امانت، بندگی خدا ، قبول خلافت الهی و قرار گرفتن زیر پرچم خلیفه الهی است.
وی یادآورشد: غدیر دخالت دادن مردم در حکومت است لذا غدیر قبول حاکمیت خدا و بیداری فطرتهاست که باید آن را ارج نهیم.


جشن غدیر در شهرستان ترکمن برگزار شد

 

جشن غدیر در شهرستان ترکمن برگزار شد

 

جشن غدیر در شهرستان ترکمن برگزار شد

 

جشن غدیر در شهرستان ترکمن برگزار شد

 

 


 
 

 


تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .