عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ششمین جلسه شورای اداری شهرستان ترکمن برگزار شد


ششمین جلسه شورای اداری شهرستان ترکمن برگزار شد

ششمین جلسه شورای اداری شهرستان ترکمن برگزار شد

  ششمین جلسه شورای اداری شهرستان ترکمن با محوریت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، بازگشایی مدارس و ایام محرم صبح امروز با حضور فیروزی فرماندار، حاج عبدالرحمن آخوند کر امام جمه اهل سنت شهرستان، بخشداران تابعه و سایر مسئولین شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ فیروزی فرماندار ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس و تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) گفت: دفاع مقدس برای ما یک  گنجینه است و درس مقاومت و پایداری و ایثار را به ملت ایران داده است.
وی با اشاره به اهمیت دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس  پشتوانه قوی استقلال کشور جمهوری اسلامی ایران می باشد. اگر امروز دشمنان ما نمی توانند کاری کنند بواسطه این گنجینه ارزشمند است که در اختیار داریم. لذا بایستی قدر بدانیم مجاهدان فی سبیل ا.. که در راه استقلال، پیروزی و هویت بخشی و پایداری نظام جمهوری اسلامی جان خود را فدا کردند.
در ادامه فرماندار در خصوص اغاز سال تحصیلی جدید گفت: آغاز مهر آغاز تحصیل، تعلیم و تربیت است. روز اول مهر بصورت نمادین در تاریخ ایران اثرات مثبت فراوانی داشته است.
وی با اشاره به اهمیت تربیت گفت: مهمترین فعالیت در یک کشور تربیت انسان ها. اگر در جوامع بشری دوستی و اتحاد و خوبی وجود دارد ثمره آموزش  و تربیت درست و بر عکس بدی ثمره سوء تربیت است.
وی افزود: آموزش و پرورش کارو شغل عادی نیست بلکه یک عشق و علاقه و باور است که برای اعتلای نظام و انقلاب باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.
فیروزی در خصوص محرم گفت: ماه محرم و دهه اول محرم در بین مسلمانان از اهمیت خاصی برخوردار است. این واقعه یک تاریخ است و تاریخ هرگز فراموش نمی شود.
قیام امام حسین (ع) نه تنها برای مسلمانان یک الگو و اسوه است بلکه برای تمام آزادی خواهان جهان یک اسوه می باشد و برای همیشه به عنوان مرز بین حق و باطل وجود خواهد داشت.
وی افزود: طبق آموزه های دینی ما مهمترین وظیفه ما مقاومت و مبارزه با ظالمان است لذا امیدواریم ما مسلمانان بتوانیم از این درس آموزنده امام حسین (ع) استفاده کنیم.
در ادامه امام جمعه اهل سنت شهرستان در خصوص تعلیم و تربیت و اهمیت واقعه عاشورا و قیام امام حسین (ع) به سخنرانی پرداخت.
 

ششمین جلسه شورای اداری شهرستان ترکمن برگزار شد

 

ششمین جلسه شورای اداری شهرستان ترکمن برگزار شد

 

ششمین جلسه شورای اداری شهرستان ترکمن برگزار شد

 

 


تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .