عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام تبریک فرماندار ترکمن به مناسبت آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس


پیام تبریک فرماندار ترکمن به مناسبت آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس

پیام تبریک فرماندار ترکمن  به مناسبت آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس

  عبدالحکیم فیروزی فرماندار شهرستان ترکمن طی پیامی آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس را به همه دانش آموزان، دانشجویان، معلمان و اساتید تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ متن پیام به شرح ذیل می باشد:
بسم الله الرحمن الرحیم
ن وَالْقَلَمِ وَمَا يَسْطُرُونَ
تقارن شروع سال تحصیلی با ماه محرم و هفته دفاع مقدس، اتفاق مبارکی است و آموختن را با رشادت های سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) و یاران باوفایش و شهد شیرین ایثار و شهادت، مزین می کند.

آغاز ماه مهر بهار تعلیم و تربیت و شکوفائی هر چه بیشتر عقل و اندیشه و تفکر و علم که همزمان با هفته دفاع مقدس، که یادآور ایثارگری و مقاومت و عزت و عظمت ملت ایران اسلامی است.
پر واضح است نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و به تبع آن، دولت محترم تدبیر و امید، همچون همیشه به آموزش و پرورش به عنوان یکی از ارکان اصلی رشد جوامع بشری، توجه ویژه دارد. حمایت از خانواده بزرگ و فهیم فرهنگی و تمامی تلاشگران عرصه علم و ادب خود گواه این حقانیت است. 
دانش آموزان و دانشجویان به خوبی آگاه هستند برای استقلال این کشور و پایداری انقلاب اسلامی، باید بخوانند و بیاموزند تا دست نیاز به سمت کسی دراز نکنیم و با استفاده از ظرفیت های این مرز و بوم، به جای واردات علم و دانش و کالا، در خط صادرات این محصولات قرار گیریم.
اينجانب كه خود افتخار دارم قطره ي ناچيزي از درياي بيكران تعليم و تربيت باشم، برخود لازم می دانم شروع سال تحصیلی جدید را به تمامی اصحاب تعلیم و تربیت به ویژه اساتید و معلمان دلسوز زحمتکش و دانشجویان و دانش آموزان پر تلاش شهرستان ترکمن تبریک عرض می نمایم و موفقیت روز افزون آنها را از خداوند مهربان خواستارم.
 عبدالحکیم فیروزی - فرماندار شهرستان ترکمن"
 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .