عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام تبریک فرماندار علی آباد کتول به مناسبت روز روستا و عشایر


پیام تبریک فرماندار علی آباد کتول به مناسبت روز روستا و عشایر

پیام تبریک فرماندار علی آباد کتول به مناسبت روز روستا و عشایر

حسن هدایتی فرماندار شهرستان علی آباد کتول به مناسبت ۱۵ مهر روز ملی روستا و عشایر پیامی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان علی آباد کتول متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

روستا، جامعه ای است که می توان آغازگری تمدن را از آن دانست و روستائیان مردمی هستند که صدق اعمال و رفتارشان، گستره نعمت را بر آنان وسعت می دهد.
پس از انقلاب اسلامی توجه به روستاها و توسعه آن به عنوان رُکنی پراهمیت در رشد همه جانبه جامعه مورد توجه مدیران قرار گرفت و ما حصل آن توسعه زیرساخت ها در مناطق روستائی و کمتر برخوردار بود.
علی آباد کتول شهرستانی است که دارای حدود70 روستا می باشد و بخشی از جمعیت آن را روستائیان تشکیل می دهند و دولت تدبیر و امید تلاش دارد با اقدامات برنامه محور زمینه های توسعه روستایی و عشایری را فراهم آورد.
با توجه به شعار سال 1396 مبنی بر«اقتصاد مقاومتی –تولید واشتغال»آنچه امروز می تواند روستاهای شهرستان علی آبادرا با توجه به پتانسیل های موجود، به درجه قابل قبولی از ارتقاء و توسعه برساند، ایجاد درآمد پایدار با استفاده از دانش بومی و تلفیق آن با تکنولوژی روز است.
امید است با توجه به سیاست های دولت تدبیر و امید و در قالب چشم انداز توسعه و برنامه ششم،طرح ها و پروژه های مورد نظر با حمایت دستگاه های اجرایی،وزارتخانه های مرتبط برای توسعه روستایی و تقویت اقتصاد روستائیان و بالاخره بقا و ماندگاری بافت و ظرفیت روستایی به مرحله اجرا گذاشته شود.
اینجانب، روز ملی روستا و عشایر را به تمامی روستائیان گرامی شهرستان و عشایر سخت کوش و فعال که فعالیت قابل ملاحظه برای رشد و توسعه روستاها دارند ، تبریک عرض می نمایم و سربلندی و توفیق فرد فرد روستائیان و عشایر ارجمند شهرستان را از خداوند منان خواستارم.

حسن هدایتی
فرماندار شهرستان علی آباد کتول


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .