عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ملاقات عمومی فرماندار علی آباد کتول با مردم برگزار شد


ملاقات عمومی فرماندار علی آباد کتول با مردم برگزار شد

<!-- TBegin:https://aliabadkatool.golestanp.ir/uploads/posts/2017-10/1507616155_dsc04897.jpg| -->  ملاقات عمومی فرماندارعلی آباد کتول با مردم برگزار شد ملاقات عمومی فرماندارعلی آباد کتول با مردم برگزار شد <!-- TEnd -->

در راستای تداوم برنامه دیدار چهره به چهره مردم با مسئولان، ملاقات عمومی فرماندار شهرستان علی آباد کتول با شهروندان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری،در این دیدار به درخواستهای مراجعان که مشکلات خود را در زمینه های گوناگون مطرح کرده بودند رسیدگی شد و حسن هدایتی فرماندار شهرستان ضمن بررسی این مشکلات راهکارهای قانونی را ارائه که موارد پس از بررسی و کارشناسی جهت رسیدگی و اقدام لازم به مراجع ذیربط ارجاع گردید.
فرماندار شهرستان علی آباد کتول در حاشیه این دیدارها، برگزاری ملاقات عمومی با شهروندان را امری مهم دانست و گفت: این حق قانونی مردم است که بتوانند با مسئولان ارتباط مستقیم داشته باشند و از نزدیک معضلات و مشکلات خود را مطرح کنند.
هدایتی ضمن تشکر از مردم که با صبر و تحمل در این دیدارها مشکلات و خواسته های خود را مطرح کردند، افزود: خدا را شاکریم که توانسته ایم با اهتمام نسبت به برگزاری ملاقات های عمومی اقدام کنیم و تا حد توان خود مشکلی از مشکلات شهروندان ولایتمدار شهرستان را برطرف سازیم.
وی بیان داشت: آشنایی با مسائل و مشکلات مردم می تواند مدیران را برای برنامه ریزی های بهتر در حوزه های مختلف یاری دهد تا از این فرصت خدمتگزاری به نحو احسن و در جهت خدمت به نظام و مردم استفاده شود.
لازم به ذکر است جلسات ملاقات مردمی فرماندار علی آباد کتول سه شنبه هر هفته در محل فرمانداری برگزار می شود.
شهروندان شهرستان علی آباد کتول می توانند با مراجعه به واحد دفتر فرماندار نسبت به وقت دیدار با فرماندار اقدام کنند.

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .