عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » استاندارد، کليد توسعه اقتصادي کشور است

فرماندار شهرستان آق قلا :

استاندارد، کليد توسعه اقتصادي کشور است

استاندارد، کليد توسعه اقتصادي کشور است

صبح امروز شنبه 22 مهر ماه ، همزمان با 14 اکتبر "روز جهانی استاندارد" ، "امانگلدی ضمیر" با صدور پیامی فرا رسیدن این روز را به دست اندرکاران این عرصه تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا ، در متن پیام این مقام مسئول آمده است:

"بسمه تعالی"

دنیای مدرن و مناسبت های آن نیازمند ضروریاتی است که بر اساس آن اعتبار روابط نیز تعیین می گردد. یکی از ضروریاتی که در کیفیت روابط نقش بسزایی دارد، استاندارد است.

استاندارد مفهومی گسترده است که از روابط انسانی تا تولید مصنوعات بشری را در بر می گیرد و به یک مفهوم، سطح کیفیت تولیدات و خدمات را تعیین می کند.

توجه به استاندارد در ابعاد گوناگون ، مسئله ای است که نسبت ما با جهان پیرامون را مشخص می کند و هر اندازه در مسیر توسعه و ارتقاء جامعه به لحاظ کیفی به سمت استاندارد حرکت کنیم یقینا در راه رسیدن به قلل رشد و تعالی موفق خواهیم بود.

توسعه پایدار برمدار توجه و عمل بین المللی اندیشه استانداردهای بین المللی قابل تحقق بوده وایجاد همبستگی و تعامل با دنیا را در دهکده جهانی فراهم می سازد. برای تحقق و توسعه گرا و ارتباط آسان با جامعه جهانی باید با استمداد از دانش ، تکنولوژی و کیفیت برتر این مرز و بوم و درک صحیح از فرهنگ های مختلف و استاندارد های مورد توافق ، موجبات از بین رفتن دیوار بی اعتمادی در جامعه هدف و رونق تجارت بدون مرز کالاهای صادرات محور ومشتری پسند را فراهم نماییم.

دولت "تدبیر و امید" از آغازین روز فعالیت خود تا به امروز ثابت کرده است که کیفیت و توجه به استاندارد چه در مسائل بین المللی و رفتارهای فرا ملی و چه در تولیدات و خدمات ملی برایش حائز اهمیت بوده و هست.

اینجانب ضمن گرامیداشت این روز ، از همه کسانی که در تولیدات محصولات با کیفیت جهانی و در اهداف سازمان ملی استاندارد تلاش نموده و پیشرفت و سرافرازی ایران اسلامی را در صحنه هاي اقتصادی و عرصه های بین المللی فراهم کرده اند تشکر می نمایم و آرزوی موفقیت مجموعه مدیران و کارکنان زحمتکش استاندارد را از خداوند سبحان خواستارم.

"امانگلدی ضمیر"

فرماندار شهرستان آق قلا



ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 448
  • کد خبر : 38219