عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه کارگروه اشتغال و اختصاص تسهیلات بخش مرکزی آزادشهر برگزار شد


جلسه کارگروه اشتغال و اختصاص تسهیلات بخش مرکزی آزادشهر برگزار شد

 جلسه کارگروه اشتغال و اختصاص تسهیلات بخش مرکزی آزادشهر برگزار شد

به گزارش روابط عمومی بخشداری مرکزی شهرستان آزادشهر ، جلسه کارگروه اشتغال و اختصاص تسهیلات بخش مرکزی این شهرستان به ریاست قاضوی معاون فرماندار و با حضور پژوهش بخشدار مرکزی ، نورمحمدیان معاون عمران و برنامه ریزی فرمانداری ،قدیمی رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی، دهیاران و اعضای شورای روستاهای بخش مرکزی برگزار گردید. در ابتدای جلسه قاضوی درخصوص دستور کار جلسه و لزوم همکاری دستگاه ها در تسهیل امر اشتغال توضیحاتی را بیان نموده و گفتند همه باید تلاش کنیم تا از فرصتی که دولت محترم برای پرداخت تسهیلات اشتغالزایی فراهم کرده است به نحوه مطلوب استفاده کرده و بهره ببریم.

 

در ادامه جلسه پژوهش بخشدار مرکزی با تشریح موانع اشتغالزایی در بخش مرکزی راهکارهایی را برای رفع آنها مطرح کرد. وی تعامل و مشارکت مردم و همکاری بیش از پیش دهیاران را در توسعه روستایی و اشتغال زایی این بخش مهم دانست و ابراز امیدواری نمود با استفاده از ظرفیتها موجود مشکلات اشتغال زایی این بخش به حداقل برسد.ایشان افزود امروز رسالت دهیاران ایجاد اشتغال است و امور عمرانی و خدماتی را ادارات مربوطه طبق وظایف سازمانی خود باید انجام دهند.

حسن قدیمی رئیس اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی شهرستان آمار اشتغال ثبت شده شهرستان در سامانه ی اختصاص داده شده به این امر را بیان کردند و از تمامی دستگاه ها خواستند آمار را بروز در سامانه وارد کنند. مطابق با دستور کار جلسه درخواست های دریافت تسهیلات به منظور ایجاد اشتغال پایدار در سطح روستاهای شهرستان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

جلسه کارگروه اشتغال و اختصاص تسهیلات بخش مرکزی آزادشهر برگزار شد

 



تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 476
  • کد خبر : 38564