عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدارمدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان با فرماندار علی آباد کتول


دیدارمدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان با فرماندار علی آباد کتول

دیدارمدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان با فرماندار علی آباد کتول

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان به همراه رئیسی مدیرمیراث فرهنگی شهرستان با حسن هدایتی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول،حسن هدایتی فرماندار علی آباد کتول ضمن حمایت از سرمایه گذاران در شهرستان اظهار داشت : استفاده از ظرفیت های شهرستان و توسعه صنعت گردشگری که موجب اشتغال زایی برای جوانان می شود باید بهره برداری کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان اظهارداشت:صنایع دستی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان علی آبادکتول با توجه به آنکه این مرکز در یکی از مهمترین قطب های گردشگری استان احداث شده است امید است نقش موثری را در شناساندن صنایع دستی استان به سایر استانها ایفا کرده و امید است شاهد رونق هرچه بیشتر محصولات صنایع دستی باشیم.

وی افزود:با همکاری اداره میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری شهرستان به دنبال توسعه هر چه بیشتر این صنعت با ایجاد بازارچه های موقت ودائم دردر این بخش و حتی در سطح شهرستان می باشیم.

درادامه رئیسی مدیر میراث فرهنگی علی آباد کتول گفت:بزرگترین مجتمع تخصصی صنایع دستی در روستای محمدآباد شهرستان علی آباد کتول با محوریت معرفی و حمایت از محصولات صنایع دستی در حال فعالیت میباشد.

وی دربحث گردشگری شهرستان علی آباد کتول افزود:

آبشار تمام خزه‌ای کبودوال، سد علی‌آباد کتول - دو دهنه زیبا و بکر زینگل و محمد اباد با ییلاقات زیبا ی آن: روستاهای شیرین اباد افرا تخته، چینو، خولیندره، مایان، نرسو، ریگ چشمه، چلی، بالا چلی، گنو، غریب آباد، چه جا، لنگو، سیاه مرز کوه، نرسو، الستان، وسیع سرو و منطقه کوهستانی چلی، بالاچلی، شاه وار، از مهمترین مناطق گردشگری این شهرستان می‌باشد همچنین آب بندان ها و مزارع کشاورزی و باغات شهرستان نیز بسیار زیبا و چشم نواز می باشند.

رئیسی گفت:در بحث میراث فرهنگی این شهرستان اقدامات صورت گرفته از جمله انجام عملیات بررسی و شناسایی کارشناسان سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان گلستان تاریخ علی‌آباد کتول ۷۰۰۰ سال برآورد شده است.


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .