عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » راهپیمایی 13 آبان فرصتی برای نمایش خوی استکباری آمریکا است

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه گنبد کاووس:

راهپیمایی 13 آبان فرصتی برای نمایش خوی استکباری آمریکا است

راهپیمایی 13 آبان فرصتی برای نمایش خوی استکباری آمریکا است

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه گنبد کاووس با گرامیداشت 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ، خاطر نشان کرد: راهپیمایی بزرگداشت این روز ، فرصت مناسبی برای ملت ایران به منظور معرفی خوی استکباری آمریکا به جهانیان است.
فرهاد شیبک درجلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی 13 آبان در گنبدکاووس گفت: یوم الله 13 آبان درتاریخ انقلاب اسلامی یادآور رشادت دانش آموزان و دانشجویان پیرو خط امام در مقابله با توطئه های آمریکا در ایران است.
وی بر لزوم حضور همه اقشار مردم در راهپیمایی روز 13 آبان تاکید کرد و افزود: حضور پرشور و گسترده مردم در این مناسب ملی، با توجه به سخنان چندی پیش رئیس جمهوری آمریکا علیه ملت و سپاه پاسداران، امسال از حساسیت بالایی برخوردار است.
شیبک اضافه کرد: اقشار مختلف مردم گنبدکاووس همزمان با مردم دیگر نقاط کشور با حضور پرشور خود در راهپیمایی 13 آبان به یاوه گویی های استکبار جهانی بویژه رئیس جمهوری آمریکای جنایتکار پاسخ کوبنده می دهند.
وی همچنین برلزوم تبیین مناسبت های 13 آبان برای دانش آموزان و دانشجویان و نیز ارتقای آگاهی آنان نسبت به دسیسه های استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی تاکید کرد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس نیز دراین جلسه با گرامیداشت سه مناسبت 13 آبان یعنی سالروز تبعید امام راحل (ره) درسال 1343، به خاک و خون کشیدن دانش آموزان و دانشجویان در سال 1357 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در 1358، گفت: خوی و منش استکباری قدرت های پوشالی جهان علیه انقلاب اسلامی همیشگی است.
حجت الاسلام و المسلمین علی فتحی، علت دشمنی استکبار با نظام اسلامی را قدرت و نیز نفوذ معنوی انقلاب در کشورهای مختلف جهان و مقابله با سیاست های استکباری آنان دانست و افزود: راهپیمایی 13 آبان نمایش استکبار ستیزی همه ملت ایران است و مختص یک قشر نیست.
وی با تاکید برضرورت برگزاری باشکوه مناسبت های ملی و مذهبی توسط مردم، اضافه کرد: انقلاب متعلق به همه اقشار جامعه و نگهداری از آن نیز برعهده همگان است.
حجت الاسلام فتحی، برگزاری نشست های آزاداندیشی در مدارس و دانشگاه ها، برپایی نمایشگاه و برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی با موضوع استکبارستیزی و غبارروبی گلزار شهدای دانش آموز و دانشجو را از برنامه های پیشنهادی برای 13 آبان امسال در گنبدکاووس برشمرد و گفت: راهپیمایی از ساعت 9:30 شنبه 13 آبان از ابتدای خیابان طالقانی آغاز و تا مصلی نمازجمعه گنبدکاووس ادامه می یابد.

راهپیمایی 13 آبان فرصتی برای نمایش خوی استکباری آمریکا است

 

راهپیمایی 13 آبان فرصتی برای نمایش خوی استکباری آمریکا است

 

راهپیمایی 13 آبان فرصتی برای نمایش خوی استکباری آمریکا است

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 702
  • کد خبر : 38754