عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدارفرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه علی آباد کتول بافرماندار شهرستان


دیدارفرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه علی آباد کتول بافرماندار شهرستان

 دیدارفرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه علی آباد کتول بافرماندارشهرستان دیدارفرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه علی آباد کتول بافرماندارشهرستان

به مناسبت هفته بسیج سرهنگ بیات،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه علی آباد کتول با حسن هدایتی فرماندارشهرستان علی آباد کتول دیداروگفتگو کردند.

فرماندارضمن تبریک هفته بسیج گفت:بی تردید شکل گیری بسیج مستضعفین به فرمان بنیانگذار انقلاب اسلامی در پنجم آذرماه سال ۵۸ یکی از نقاط عطف تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی بود تا شور انقلابی، ساده زیستی، صفا، صمیمیت، ایثار، گذشت و ایمان سرشار و تقوای الهی را در قالب بسیج بازتعریف کند و آن را به یک خواست عمومی در دفاع از آرمان های متعالی انقلاب درکنار مردم تبدیل کند.

وی افزود:بسيج يك منظومه فكري است كه در همه عرصه‌هاي سياسي، نظامي، اقتصادي، علمي و فرهنگي، نيل به اهداف بلند قله‌هاي رفيع عزت و افتخار را هموار مي‌سازد.

هدایتی اظهارداشت:بسيجيان از جان گدشتگانی هستند كه در هولناكترین لحظات زندگی , بی اعتنا به نام و نان , از مال و منال بریده و از دامنه هراس گذشته و دشت خطر را در نوردید و با مدد خون، بیرق سه رنگ پیروزی را در مرتفع ترین آسمان ایثار به اهتزاز درآوردند.

وی در ادامه هفته بسیج را به آحاد بسیجیان ، دلاورمردان، ایثارگران، مجاهدان سراسر کشور خصوصاً مردمان شهرستان قهرمان پرور و شهید پرور علی آباد کتول تبریک و تهنیت عرض نمود.


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .