عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اقدامات پیشگیرانه و مقابله با آسیب های اجتماعی اولویت اصلی شهرستان است

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس:

اقدامات پیشگیرانه و مقابله با آسیب های اجتماعی اولویت اصلی شهرستان است

اقدامات پیشگیرانه و مقابله با آسیب های اجتماعی اولویت اصلی شهرستان است

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس گفت: اقدامات پیشگیرانه و مقابله با آسیب های اجتماعی اولویت اصلی شهرستان است.
مهندس عبدالقدیر کریمی درجلسه کارگروه تخصصی فرهنگی و اجتماعی این شهرستان گفت: تدوین مدل شادی و نشاط برای پر کردن اوقات فراغت نسل جوان بایستی توسط کارشناسان و دانشگاهیان و متناسب با شرایط فرهنگی جامعه و این منطقه باشد.
وی با اذعان به تعدد آسیب های اجتماعی در بخش های مختلف و در اماکن عمومی و برخی واحدهای صنفی، برلزوم فعال شدن کمیسیون نظارت بر بازار در این حوزه تاکید کرد.
کریمی اضافه کرد: وجود آسیب های اجتماعی یک واقعیت تلخ بوده و همه ادارات و نهادهای دولتی بویژه درحوزه فرهنگی، دانشگاه ها، علما و روحانیون و معتمدان باید در جهت مقابله و پیشگیری از آن احساس مسئولیت کنند.
وی با گلایه از برخی موازی کارها توسط دستگاه های اداری و فرهنگی در انجام وظایف محوله، تصریح کرد: این موازی کارها تنها اتلاف وقت و هزینه است و دستگاه ها بایستی با همکاری و هماهنگی یکدیگر و البته با حفظ شان و جایگاه، تلاش بیشتر و هدفمند درمقابله با آسیب ها و پیشگیری از آن انجام دهند.
فرماندار ویژه گنبدکاووس همچنین باتاکید برضرورت بهره گیری از ظرفیت های قانونی و صنفی در برخورد با اماکنی که در ترویج و اشاعه مفاسد اخلاقی نقش دارند، گفت: نظارت و مراقبت بیشتر بر واحدهای صنفی مانند کافی شاپ ها، تالارهای پذیرایی، رستوران ها و تفرجگاه ها ضروری است و دراین حوزه باید کمیسیون نظارت بر بازار فعال تر شود.
رییس پلیس امنیت اخلاقی انتظامی گنبدکاووس نیز دراین جلسه با اشاره به وجود برخی ناهنجاری ها در واحدهای صنفی، گفت: متاسفانه بسیاری از این واحدها از جمله کافی شاپ ها، شئونات اسلامی را رعایت نمی کنند.
سرهنگ علی صادقی با اشاره به برخی اقدامات غیرقانونی اینگونه واحدها افزود: باوجود اینکه تذکرات و برخوردهای لازم با این واحدها ازسوی انتظامی انجام می شود اما همکاری دیگر ادارات و نهادها در ساماندهی وضعیت موجود ضروری است.

اقدامات پیشگیرانه و مقابله با آسیب های اجتماعی اولویت اصلی شهرستان است

 

اقدامات پیشگیرانه و مقابله با آسیب های اجتماعی اولویت اصلی شهرستان است


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 771
  • کد خبر : 40235