عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار اعضای شورای اسلامی‌ و شهردار نوکنده با فرماندار شهرستان بندرگز


دیدار اعضای شورای اسلامی‌ و شهردار نوکنده با فرماندار شهرستان بندرگز

دیدار اعضای شورای اسلامی‌ و شهردار نوکنده با فرماندار شهرستان بندرگز
 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بندرگز، صبح روز پنج شنبه 23آذر، اعضای شورای اسلامی‌ شهر و شهردار نوکنده با حسین  احمدی  فرماندار شهرستان دیدار و گفتگو کردند  .
حسین احمدی فرماندارشهرستان با تشکر از اعضای شورای اسلامی‌شهر و شهردارنوکنده ، وتاکید روحیه وفاق و همدلی وتفاهم در امر خدمت گذاری به ويژگي هاي طبيعي و  پیشينه تاريخي و ظرفیت های گردشگري شهرستان بندرگز و بخش نوکنده  اشاره کرد و اظهار داشت : باید از این ظرفیت ها  نهایت بهره برداری  را جهت  شناسایی شهرستان ، پیشرفت و توسعه و رشد ورونق اقتصادی بکارگیریم .
فرماندار بندرگزبا بیان موقعیت خاص جغرافیایی شهرستان تصریح کرد : سالانه زائران و گردشگران بیشماری از اقصی نقاط کشور به سمت مشهد مقدس به دلیل قرار گرفتن در مدخل ورودی به استان ، از بندرگز عبور می کنند  که باید از این فرصت با فراهم نمودن و ایجاد جاذبه ها وامکانات در ایجاد بازار دائمی که بیانگر توانمندیهای استان باشد و   استقرار کمپ ها برای نگهداشت و اقامت آنها و همچنین  توسعه گردشگری و اشتغال  استفاده کنیم.
احمدی توجه به امر سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذار و ایجاد طرحها  را مهم خواند و ادامه داد : با وحدت و همکاری و فراهم نمودن بستر از هر اقدامی که برای جذب سرمایه‎گذارمی گردد بهره برده و از حضور آنان در این شهرستان استقبال ‎کنیم.
گفتنی است در آغاز این دیدار صمیمانه،  اعضای شورا  ضمن تبریک انتصاب فرماندار، گزارشی از عملکرد شهرداری و شورا و مشکلات اصلی شهر را بیان نمودند.
 

 



ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 640
  • کد خبر : 40276