عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آیین بزرگداشت روز دانشجو در کلاله برگزار شد

همزمان با سراسر کشور،

آیین بزرگداشت روز دانشجو در کلاله برگزار شد

آیین بزرگداشت روز دانشجو در کلاله برگزار شد

 بمناسبت گرامیداشت 16 آذر روز دانشجو و هماهنگ با سراسر کشور، مراسمی با حضور فرماندار، حجت الاسلام مازندرانی رئیس دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان و تنی چند از مسئولین شهرستانی در محل سالن شهید عودی کلاله تشکیل شد .

 ابراهیمی رئیس دانشگاه آزاد کلاله در این مراسم ضمن تاکید بر پتانسیل دانشگاه ها در پویایی جامعه گفت: دانشگاه بعنوان یک مکان علمی نقش پررنگی را در جهت دهی به عدالت خواهی و آزاد اندیشی در جامعه دارد .

 حجت الاسلام مازندرانی رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان گفت: آمریکا دیگر در تامین خواست های خود به بن بست رسیده و کشورهای جهان متوجه زیاده خواهی های آنان شده اند .

 وی گفت: ما امروز شاهد نقش پر رنگ ایران در عراق هستیم و در این ایام که در آستانه اربعین حسینی هستیم شاهد عزیمت زوار به کربلای معلی هستیم .

 وی با اشاره به دانشگاه کلاله گفت: کلاله داری پتانسیل های زیادی در عرصه علم آموزی است که این توجه مسئولین استان را می طلبد .

 فرماندار کلاله در حاشیه این مراسم گفت: روز دانشجو روز تظلم خواهی و ایستادگی در برابر خواست های زورگویانه است و دانشگاه یکی از مولفه های ترقی و رشد علمی - آموزشی و فرهنگی و سیاسی در هر جامعه ای است .


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 959
  • کد خبر : 4037