عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نهمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان علی آباد کتول برگزار شد


نهمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان علی آباد کتول برگزار شد

نهمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان علی آباد کتول برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، نهمین جلسه شورای آموزش و پرورش با حضور حسن هدایتی کتولی فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش ، محمدرضا صالح آلوستانی مدیر و دبیر شورای آموزش و پرورش و سایر اعضاء تشکیل شد .

حسن هدایتی کتولی میلاد امام حسن عسگری(ع) تبریک گفت و 9 دی ماه روز بصیرت و روز باورها، اعتقادات است که با حضور مردم در صحنه با وحدت و هم دلی با دشمنان ولایت تا پای جان ایستادگی و مقابله کرد و روز بصیرت، روز عبرت و وفاق است و متعلق به همه ی گرایش هاست.

فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش با اشاره به اینکه موضوع پژوهش دارای اهمیت بسیار است گفت: پژوهش سرای دانش آموزی فضایی مناسب به منظور ایده پردازی و ارائه طرح های خلاقانه می باشد و نیازمند همیاری و همکاری همه ی دستگاه های اجرایی در جهت تجهیز و افتخارآفرینی است تا به قله های علمی دست یابیم .

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: آموزش و پرورش وظیفه سنگین تربیتی را برعهده دارد و خاطر نشان کرد : هفته ی شوراهای آموزش و پرورش فرصتی است که فعالیت ها به آحاد مردم اطلاع رسانی شود و مشارکت مردمی افزایش یابد و با برنامه محوری اهداف سند تحول بنیادین محقق گردد .

محمدرضا صالح آلوستانی ، 7 دی ماه سالروز تأسیس نهضت سوادآموزی به فرمان امام راحل را گرامی داشتند و ابراز امیدواری نمودند که انشاا... روزی بی سوادی ریشه کن و بی سوادی در کشور نداشته باشیم و افزودند : پژوهش سرای دانش آموزی برنامه های مدوّن برای جذب نخبگان و دانش آموزانی که دارای خلاقیت هستند جذب نماید و با ایده های خلّاق خود به توسعه علمی کمک کند تا جایگاه علمی شهرستان و استان ارتقاء یابد .

نهمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان علی آباد کتول برگزار شد

 


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .