عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نهم دی،جلوه وحدت و ولایتمداری ملت بیدار ایران اسلامی است

فرماندار به مناسبت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت:

نهم دی،جلوه وحدت و ولایتمداری ملت بیدار ایران اسلامی است

نهم دی،جلوه وحدت و ولایتمداری ملت بیدار ایران اسلامی است

فرماندار شهرستان آق قلا گفت: نهم دی،تجلی قدرت الهی و جلوه وحدت و ولایتمداری ملت بیدار و فهیم ایران اسلامی است.

صبح امروز شنبه نهم دی ماه،"امانگلدی ضمیر" فرماندار شهرستان آق قلا با صدور پیامی ضمن گرامیداشت فرا رسیدن سالروز حماسه خروشان ملت بیدار و آگاه ایران اسلامی و روز "بصیرت و میثاق امت با ولایت" ، نهم دی ماه را روز تجدید بیعت مردم با آرمان های والای انقلاب اسلامی ،مقام معظم رهبری و شهیدان سرافراز دانست که روح وفاق و همدلی در مقابله با استکبار جهانی را در سراسر کشور حاکم کرد و بدخواهان نظام را مایوس نمود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا،در پیام رئیس ستاد هماهنگی برگزاری نهم دی این شهرستان آمده است:

"بسم الله الرحمن الرحیم"

در گذر ایام و طول تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران، برهه های حساس و سرنوشت سازی وجود داشته است که عمق انگیزه های معنوی حضور مردمی و عظمت روح الهی نهفته درآن چنان ژرف بوده است که تبدیل به حماسه ای ماندگارگردیده است ، روح معنوی حرکت های مردمی ملت ایران را دوباره متجلی ساخته و بسان یک صیقل ناب ، دوباره این اهداف بلند را برای همگان شفاف و نمایان کرده است. یکی از این مناسبت های بزرگ و به یادماندنی که تجلی بصیرت و رجوع به اهداف الهی و بنیادین انقلاب می باشد، بی شک حماسه نهم دی ماه 1388 است.

ملت با بصیرت و همیشه در صحنه ایران در راه تحقق اهداف نظام اسلامی و حفظ دستاوردهای انقلاب مقدس خود ، با حضور آگاهانه ، مقتدرانه و بیعت دوباره خود با آرمان های امام خمینی(ره)، شهدای گرانقدر و مقام معظم رهبری حماسه ای جاودان و به یاد ماندنی در تاریخ انقلاب اسلامی خلق کردند.

جمهوری اسلامی ایران با ثبات ترین نظام سیاسی جهان و رحمتی معنوی است که خدای بزرگ بواسطه اخلاص امام راحل(ره) و ایثار و فدارکاری مردم و شهیدان به ملت سربلند ایران عطا کرده است.حرکت انقلابی و شور معنوی مردم ایران در حماسه 9 دی نشانه محبوبیت نظام جمهوری اسلامی، بصیرت دینی مردم و جایگاه والای رهبری در نظام سیاسی ایران اسلامی است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای انقلاب اسلامی بر حماسه آفرینان عرصه بصیرت ، بیداری ، شجاعت و شعور دینی و انقلابی درود فرستاده ، رجاء واثق دارم با یاری جستن از درگاه ایزد منان و تکیه بر عنصر وحدت، بصیرت، آگاهی و تاسی از آرمان های بلند انقلاب اسلامی ، کشور عزیزمان با وحدت و همدلی آحاد مردم و مدیریت داهیانه مقام معظم رهبری ، همچنان بالنده و پرشتاب در مسیر پیشرفت و تعالی گام بردارد.

"امانگلدی ضمیر"

فرماندار و رئیس ستاد هماهنگی برگزاری نهم دی

شهرستان آق قلا



ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 518
  • کد خبر : 40762