عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیرکل آموزش و پرورش استان با فرماندار گمیشان دیدار و گفتگو کرد

صبح امروز؛

مدیرکل آموزش و پرورش استان با فرماندار گمیشان دیدار و گفتگو کرد

مدیرکل آموزش و پرورش استان با فرماندار گمیشان دیدار و گفتگو کرد

صبح امروز مدیر کل آموزش و پرورش استان با حضور در فرمانداری با فرماندار گمیشان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ فرماندار گمیشان در این دیدار با اشاره به جایگاه آموزش و پرورش در کشور گفت: آموزش و پرورش وظیفه سنگینی را برای تربیت نسل های آینده ساز کشور دارد.

وی افزود: همکاری، هماهنگی و توجه ویژه به آموزش و پرورش وظیفه همه است تا بتوان تسریع بخش فرآیند آموزشی و پرورشی در سطح کشور گردد.

نماینده عالی دولت در گمیشان پرورش را از وظایف مهم و نیاز اولیه دانش آموزان برشمرد و گفت: امروزه آسیب های اجتماعی یکی از مقوله هایی است که باید دانش آموزان با آن آشنا شده تا از مضررات آن در امان بمانند.

رییس شورای آموزش و پرورش گمیشان تصریح کرد: آسیب های اجتماعی از موارد مهمی است که به صورت ویژه در جلسات متعدد خصوصاً جلسه شورای آموزش و پرورش به صورت ویژه بررسی و رسیدگی می شود.

فرماندار گمیشان در پایان گفت: همه ما یک هدف داریم و آن هم تربیت دانش آموزان همراه با علم روز جهت اعتلا و توسعه روز افزون کشور است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان نیز در این دیدار خاطر نشان کرد: تشکیل کارگروه آسیب های اجتماعی در سطح مدارس با همکاری معلمان و والدین و همچنین هدایت دانش آموزان بازمانده از تحصیل از برنامه های مهم آموزش و پرورش می باشد.

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 823
  • کد خبر : 40816