عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دانشجویان عنصر روشن بین و علاقمند به پیشرفت کشور هستند

فرماندار بندرگز :

دانشجویان عنصر روشن بین و علاقمند به پیشرفت کشور هستند

 فرماندار شهرستان بندرگز گفت : دانشجویان عنصر روشن بین و علاقمند به پیشرفت کشور هستند .

"علی اصغر میرزایی" در آیین روز دانشجو در موسسه آموزش عالی غیر انتفاعی هیرکانیا شهرستان بندرگز ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو، افزود : دانشجویان با ایمان عمیق ، دشمن را می شناسد و در برابر توطئه آنان ایستادگی می کنند .

وی اظهار داشت : دانشجویان جایگاه ارزشمندی دارند و 16 آذر نقطه عطفی در تاریخ پر افتخار جمهوری اسلامی ایران است .

میرزایی 16 آذر ماه را یاد آور روح استکبار ستیزی ، استقلال خواهی ، عدالت طلبی و آزادی خواهی دانشجویان ایرانی خواند و گفت : 16 آذر نمادی از زندگی و طراوت دانشجویی بود و نشان داد دانشجو یک قشر پویا است .

فرماندار بندرگز اظهار داشت :  تقارن روز دانشجو  و هفته پژوهش فصلی مبارک برای تبیین لزوم سرعت بخشی به جنبش آگاهانه علمی و اقتصاد مقاومتی است .

نماینده عالی دولت در شهرستان بندرگز در بخش دیگری از سخنان خود گفت : دوران دانشجویی ، دوران با نشاطی است که دانشجویان بایستی قدر این دوران را بدانند.

میرزایی ادامه داد :  دانشگاه تنها فضای علم آموزی نیست و دانشجویان باید از فرصت تحصیلی بیشترین بهره را در رشد فکری و توسعه شناخت خود در ابعاد مختلف زندگی و شخصیتی داشته باشند .

وی عنوان کرد : دانشجو در فضای دانشگاه می تواند در سه محور ، دینداری و دینمداری ، تقویت علمی و شناخت دیدگاه ها و تحلیل های سیاسی برنامه ریزی داشته و فعالیت نماید .

فرماندار بندرگز با بیان اینکه امید کشور به دانشجویان و جوانان است ، افزود : دانشگاه ها کانون تولید علم در جامعه هستند و باید با ایجاد فضایی پر نشاط و با ثبات، جهش علمی در کشور از طریق مشارکت علمی دانشجویان سرعت بگیرد . 

میرزایی تاکید کرد :  رسالت امروز همه دانشجویان و دانشگاهیان در قبال دفاع و حراست از ارزش های نظام بسیار سنگین است و باید با بصیرت ، همت جهادی همه جانبه در مقابل دشمنان و توطئه های آنان مقاومت کنیم .

همچنین در این آیین از دانشجویان نمونه تجلیل و قدردانی شد .

 

 

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 1443
  • کد خبر : 4086