عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آموزش، سرمایه گذاری برای آینده است

سرپرست فرمانداری ترکمن؛

آموزش، سرمایه گذاری برای آینده است

آموزش، سرمایه گذاری برای آینده است

  الیاس هیوه چی سرپرست فرمانداری شهرستان ترکمن در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان که صبح روز چهارشنبه13 دی  با حضور امام جمعه و سایر اعضا در محل مدیریت آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد، گفت: آموزش سرمایه گذاری برای آینده است و بدون آموزش نمی توان در هیچ حوزه ای وارد فعالیت شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ الیاس هیوه چی وی با اشاره به نقش اساسی آموزش و پرورش در امر آموزش گفت: فرهنگسازی در اینجا اتفاق می افتد و مدارس خانه دوم فرزندان ما است لذا نحوه تربیت در اینجا بسیار مهم است چرا که خروجی آن بایستی انسان های آینده ساز و خلاق باشند و بتوانند در آینده مدیریت کشور و مملکت را به عهده بگیرند.
با اشاره به حوزه آسیب های اجتماعی گفت: تربیت باید بنحوی باشد که فرزندان ما افرادی محکم در برابر آسیب ها بار بیایند و در این خصوص خانواده جایگاه اول و معلمان جایگاه دوم را دارند و از این نظر شورای آموزش و پرورش با جدیت و حساسیت این مسائل را دنبال کند.
وی با اشاره به اهمیت شورای آموزش و پرورش تصریح کرد: پس از شورای تامین، شورای آموزش و پرورش مهم ترین و حساس ترین شورا در شهرستان می باشد.
سرپرست فرمانداری در خصوص تبدیل به احسن کردن دو قطعه زمین آموزش و پرورش گفت: کمیته داخلی بازدیدی از دو محل مذکور به عمل آورد تا در جلسه آتی  نحوه هزینه کرد مشخص شود.
وی همچنین در خصوص تغییر اسم دبیرستان فرزانگان به فرزانگان شهیده نازقلچی گفت: در حوزه کشوری یکی از مدارس تهران به نام این شهید مزین شده و در شهرستان نیز شایسته است یکی از مدارس به نام این شهیده نامگذاری شود.
وی در خصوص اهمیت شورا در قانون اساسی و اساس کار تصمیم گیری ها اشاره و عنوان کرد: در آموزه های دینی ما نیز بر اهمیت شورا و مشورت برای جلوگیری از آسیب ها تاکید شده است.
 


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .