عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه شورای پشتیبانی سواد آموزی شهرستان آزادشهر برگزار شد


جلسه شورای پشتیبانی سواد آموزی شهرستان آزادشهر برگزار شد

جلسه شورای پشتیبانی سواد آموزی شهرستان آزادشهر برگزار شد

 جلسه شورای پشتیبانی سواد آموزی شهرستان آزادشهر به ریاست حبیب شفائی فرماندار این شهرستان و با حضور سایر اعضا در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر ،حبیب شفائی فرماندار این شهرستان در این جلسه با اشاره به اهمیت موضوع سوادآموزی گفت : بی‌سوادی یک آفت اجتماعی است و همه باید بسته به شرایط خود از سواد نسبی برخوردار شوند، ترغیب و بازگرداندن افراد بازمانده از تحصیل به امر سوادآموزی مهم‌ترین اقدام برای ریشه‌کن کردن بی‌سوادی در جامعه است.

 

وی بیان کرد: در این جلسه به دنبال یک هدف هستیم، شناسایی افراد بازمانده از تحصیل و مشخص کردن تعداد آن‌ها و امکان تحصیل و آموزش به طوری که اگر نسبت به کسب علم علاقه‌مند هستند در مسیر پیشرفت و ارتقای علمی قرار گیرند.
شفائی عنوان کرد: برخی مواقع عدم مراجعه و معرفی افراد کم‌سواد و بی‌سواد به متولیان امر سوادآموزی به مشکلات دامن می زند؛ لذا شناسایی این اقشار باید در اولویت فعالیت‌های نهضت سوادآموزی شهرستان قرار گیرد.
ایشان در ادامه اظهار کرد : در روستا‌ها ممکن است افرادی از نعمت سواد محروم باشند و این نگرانی احساس می‌شود، باید این افراد همانند شهر‌ها شناسایی شده و خود را به مراکزسوادآموزی معرفی کنند و در این خصوص باید تعامل و همکاری با آموزش و پرورش صورت پذیرد.

 جلسه شورای پشتیبانی سواد آموزی شهرستان آزادشهر برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 659
  • کد خبر : 40943