عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه دوره ای دهیاران بخش مرکزی شهرستان مراوه تپه با حضور فرماندار برگزار شد


جلسه دوره ای دهیاران بخش مرکزی شهرستان مراوه تپه با حضور فرماندار برگزار شد

 جلسه دوره ای دهیاران بخش مرکزی شهرستان مراوه تپه با حضور فرماندار برگزار شد

 جلسه دوره ای دهیاران بخش مرکزی شهرستان مراوه تپه با حضور فرماندار و مسئولین شهرستان و دهیاران در دفتر بخشدار مرکزی برگزار شد.
  به گزارش روابط عمومی فرمانداری مراوه تپه ، گرگانلی دوجی  بخشدار مرکزی هدف از این جلسه را بیان مشکلات دهیاران عنوان نمودند و خواستار حل مشکلات دهیاران توسط مسئولین ادارات شدند.
در  ادامه آذریان رئیس اداره بیمه سلامت شهرستان در خصوص افزایش دانش بیمه‌شدگان و ترجیح بیماران در خصوص انتخاب پزشک مطالبی عنوان داشتند و افزودند: انتخاب همیار سلامت از بین دهیاران و شوراها از دیگر برنامه های بیمه سلامت می باشد و تعدادی از دهیاران آنان با تکمیل بیمه فرم های مربوطه ثبت نام کردند.
 در ادامه اسماعیل تاجی فرماندار مراوه تپه با اشاره به عملکرد خوب دولت در حوزه سلامت و فرهنگ سازی بیمه سلامت از متولیان امر در شهرستان تشکر نمودند .  
تاجی از ساخت بیمارستان ۶۴ تختخوابی تا پایان سال ۹۸ خبر داد و با تاکید بر سلامت روستا اتحاد جوانان روستایی و وحدت و یکدلی بین دولت و ملت تاکید نمودند.
 در ادامه جلسه هر یک از مسئولین نکاتی را در مورد حوزه کاری خود بیان داشتند.
 در پایان جلسه فرم بیمه سلامت توسط اسمعیل تاجی فرماندار مراوه تپه بعنوان اولین همیار سلامت استان تکمیل و توسط آذریان رئیس اداراه بیمه سلامت شهرستان به وی تقدیم گردید.

 

 جلسه دوره ای دهیاران بخش مرکزی شهرستان مراوه تپه با حضور فرماندار برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری مراوه تپه
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .