عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شورای آموزش وپرورش تحولی بنیادین درجهت گسترش توسعه مشارکت های مردمی است

فرماندار گمیشان؛

شورای آموزش وپرورش تحولی بنیادین درجهت گسترش توسعه مشارکت های مردمی است

شورای آموزش وپرورش تحولی بنیادین درجهت گسترش توسعه مشارکت های مردمی است

فرماندار گمیشان در پیامی با تبریک هفته شورای آموزش و پرورش گفت: شورای آموزش وپرورش تحولی بنیادین درجهت حضور وگسترش توسعه مشارکت های مردمی در عرصه های نظام تعلیم و تربیت کشور و فرزندان و آینده سازان ایران اسلامي است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ در متن پیام فرماندار گمیشان آمده است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

تعلیم و تربیت در پیشرفت اجتماع اثر فراوان دارد زیرا اگر انسان، صحیح پرورش یابد قادر به حل مشکلات موجود خواهد بود و موانعی را که در راه پیشرفت و ترقی اقتصادی و اجتماعی وجود دارد از بین خواهد برد.

بدون تردید این معلمان شـریف و دلسـوز هسـتند که در عرصـه زنـدگی بشـری جـهان کنـونی، سـرنوشـت و سـعادت ملـت ها را رقم می زنند و با کوشش های خود پیشرفت و سرافرازی را بنیان می نهند.

مشارکت در آموزش و پرورش پدیده­ ای است که از دیرباز مورد توجه کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه بوده است و این بدان معناست که اداره چنین دستگاه عظیم برای تأمین و تربیت نیروی انسانی بدون مشارکت مردم و مسئولین چندان مطلوب نخواهد بود.

بهره گیری از خرد جمعی و امکانات محلی و منطقه ای و نظارت مردم و مسئولین در آموزش و پرورش و همچنین نهادینه کردن فرهنگ مشارکت از جمله ثمرات و نتایج قانون تشکیل شوراهای آموزش و پرورش است که دی ماه سال 1372 به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید.

اینجانب این هفته را به همه فرهنگیان محترم ، مدیران فرهیخته، اولیاء ارجمند، خیرین بزرگوار، دانش آموزان عزیز و همچنین اعضای پرتلاش شورای محترم آموزش و پرورش شهرستان گمیشان تبریک عرض نموده ، موفقیت و سربلندی همگان را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

 

 

امیرشیر توماج

فرماندار و رییس شورای آموزش و پرورش

شهرستان گمیشان

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 439
  • کد خبر : 41223