عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام تبریک فرماندار شهرستان گالیکش به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار


پیام تبریک فرماندار شهرستان گالیکش به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار

پیام تبریک فرماندار شهرستان گالیکش به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گالیکش، حسن خسروی فرماندار شهرستان گالیکش طي پيامي ولادت با سعادت حضرت زينب کبري (س) و روز پرستار را تبريک گفت.

در این پیام آمده است :

پنجم جمادی‌الاول سالروز میلاد با سعادت الگوی صبر و عشق و ایثار، بانوي کربلا و پرچمدار نهضت اباعبدالله‌الحسین(ع) است، شخصیت بزرگی که وجودش در تاریخ، به "زن" بودن معنا بخشید.

بی‌شک تعیین سالروز ولادت زینب کبری (س) بعنوان روز پرستار، ادای احترام به پرستارانی است که با مهربانیشان مرهمی برای بیماران و تلاششان وسیله‌ای برای بازگشت مجدد نعمت بزرگ سلامتی به آنان است.

روز پرستار تجلیل از یک قشر نیست بلکه روز تجلیل از کرامت انسانی است که انسانیترا در سنگ صبور بودن و التیام بخشیدن به همنوعان می‌بیند و همنفس با بیماران عمر و سلامتی خود را به مخاطره می‌اندازد.

اینجانب ضمن تبریک ميلاد با سعادت حضرت زينب سلام الله‌عليها به يکايك پرستاران پر تلاش و تمامي الگوهاي ايثار و از جان گذشتگي، بدينوسيله مراتب تقدير و تشكر خود را از زحمات و تلاش‌هاي ارزنده اين قشر شريف در شهرستان گالیکش، ابراز داشته و از درگاه ايزد سبحان توفيقات روزافزون همه پرستاران زحمتكش را در تحقق اهداف مقدس نظام جمهوري اسلامي ايران و منويات مقام معظم رهبري (مدظله العالي) و دولت تدبير و اميد خواستارم.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گالیکش
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 802
  • کد خبر : 41472