عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 105 میلیارد ریال از اعتبارات استانی سال 96 به شهرستان بندرگز اختصاص یافت

فرماندار بندرگز:

105 میلیارد ریال از اعتبارات استانی سال 96 به شهرستان بندرگز اختصاص یافت

105 میلیارد ریال از اعتبارات استانی سال 96 به شهرستان بندرگز اختصاص یافت

فرماندار شهرستان بندرگز گفت: 105 میلیارد ریال از اعتبارات استانی سال 96 در قالب 81 پروژه به شهرستان بندرگز اختصاص یافت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز، "حسین احمدی" در نشست بررسی طرح های عمرانی شهرستان بندرگز که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، افزود: اعتبارات استانی سال 96 بین دستگاه های اجرایی توزیع شده که اجرای طرح های هادی، احداث آب بندان، ساختمان بهزیستی، پایگاه امداد و نجات جاده ای، مجتمع فرهنگی نوکنده و کانون دانش آموزی از جمله این پروژه ها است.

وی به پروژه های نیمه تمام در شهرستان بندرگز اشاره کرد و گفت: پیگیری لازم به منظور تخصیص اعتبار برای این پروژه ها با ادارت کل مربوطه و سازمان برنامه و بودجه استان صورت گرفته و در این راستا همکاری و تسهیل گری برای پیشرفت کار و تعامل فی ما بین ضروری است.

فرماندار بندرگز در بخش دیگری از سخنان خود، تسریع در واگذاری زمین ساحلی به شرکت آرمان طبیعت، تکمیل تعریض محور بندرگز - گز غربی، آسفالت محور کوهستانی قلقلی، تکمیل سالن های ورزشی نیمه تمام، تکمیل کانون پرورش فکری دانش آموزی، تکمیل مجتمع های آبرسانی تلور و استون آباد، پیگیری واگذاری و توسعه طرح گردشگری جنگل باغو و نرگسی نوکنده، تکمیل شبکه جمع آوری فاضلاب روستایی و پیگیری تامین آب شرب شهروندان را از مهمترین پروژه ها و برنامه های اولویت دار عمرانی در شهرستان بیان کرد.

احمدی همچنین خواستار توجه ویژه مدیران کل دستگاه های مرتبط با طرح های عمرانی به پیشبرد شتابتر این طرح ها شد و اضافه کرد: از مسئولان دستگاه های اجرایی در بندرگز نیز انتظار می رود از تمام توان خود برای جذب اعتبارات ملی و استانی استفاده کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به ظرفیتهای موجود در شهرستان بندرگز نسبت به ایجاد فرصتهای لازم شغلی در منطقه باید تلاش بیشتری شود.

این نشست با هدف بررسی موانع و مشکلات طرح‌های عمرانی نیمه تمام و ارائه راهکارهای لازم برای تکمیل و افتتاح آنها برگزار شد.


105 میلیارد ریال از اعتبارات استانی سال 96 به شهرستان بندرگز اختصاص یافت

 


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 482
  • کد خبر : 41658