عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » وحدت،ایمان مردم و رهبری امام راحل،رمز پیروزی انقلاب اسلامی بود

فرماندار شهرستان آق قلا در پیام تبریک آغاز دهه مبارک فجر:

وحدت،ایمان مردم و رهبری امام راحل،رمز پیروزی انقلاب اسلامی بود

وحدت،ایمان مردم و رهبری امام راحل،رمز پیروزی انقلاب اسلامی بود

فرماندار شهرستان آق قلا گفت: وحدت،ایمان مردم و رهبری امام راحل،رمز پیروزی انقلاب اسلامی بود.

صبح امروز چهارشنبه یازدهم بهمن ماه و در آستانه ورود تاریخی امام راحل "بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران"به کشور عزیزمان و آغاز یوم الله دهه مبارک فجر،"امانگلدی ضمیر" فرماندارشهرستان آق قلا با صدور پیامی فرا رسیدن سی و نهمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی را به ملت بزرگ ایران اسلامی در جای جای کشور عزیزمان به ویژه مردم ولایتمدار شهرستان آق قلا تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر و روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا، در پیام رئیس ستاد هماهنگی دهه فجر این شهرستان آمده است:

"بسم الله الرحمن الرحیم"

"وَالْفَجْرِ ، وَلَیَالٍ عَشْرٍ ، وَالشَّفْعِ وَالْوَتْرِ ، وَالَّیْلِ إِذَا یَسْرٍ"

دهه مبارک فجر ،‌ سرآغاز طلوع اسلام و‌ تجلی شکوهمند حماسه ملتی است که با انقلاب اسلامی خویش، برگی را در یاد همه انسان‌ها گشودند و صدای استقلال و آزادی را به گوش جهانیان رساندند. این ایام یاد آور اراده پولادین مردمی بود که با توکل به خدای متعال توانستند نظام ظلم و ستم و استبداد را در هم شکسته و آزادی و عدالت و استقلال مردم را به عنوان آرمان اسلامی به منصه ظهور برسانند.

اینک در سی و نهمین سالگرد پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی و در آستانه سالروز ورود آن بزرگ مرد فرزانه به ایران اسلامی ، خورشید فروزان انقلاب اسلامی همچنان در آسمان ایران، انوار الهی اش را متصادر می نماید. این روزها ، روزهایی ماندگار و فراموش ناشدنی در تاریخ ملت بزرگ ماست ، روزهای پیروزی انقلاب اسلامی است ؛ انقلابی که رساترین فریاد تاریخ ، یعنی امام امت ، آن را رهبری کرد و به فرجام رساند و برای حفظ آن ، با تمام وجود تلاش کرد.

اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر،سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به مقام معظم رهبری و ملت بیدار،فهیم و همیشه در صحنه،یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران "امام خمینی (ره)"،همه فجر آفرینان و شهیدان همیشه جاوید انقلاب اسلامی را گرامی داشته و از ملت ولایتمدار و غیور شهرستان آق قلا دعوت می نمایم با حضور ارزشمند خود در مراسم و برنامه های جشن انقلاب به ویژه در راهپیمایی 22 بهمن،باری دیگر بیعت مجدد ملت با آرمان های انقلاب اسلامی ، شهدای والا مقام و پشتیبانی از مقام معظم رهبری را به جهانیان ثابت نمایند.

رجاء واثق دارم در سالی که به نام "اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" مزین است حضور گرانقدر مردم شهرستان آق قلا همگام با سراسر ایران اسلامی در جشن های انقلاب اسلامی به خصوص راهپیمایی 22 بهمن، مانند گذشته موجب سربلندی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی گردد.

"امانگلدی ضمیر"

فرماندار و رئیس ستاد هماهنگی دهه فجر

شهرستان آق قلا



ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 706
  • کد خبر : 41759