عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » همزمان با دهه فجر 34 پروژه عمرانی و تولیدی در بندرگز بهره برداری خواهد شد

فرماندار بندرگز در نشست با اصحاب رسانه:

همزمان با دهه فجر 34 پروژه عمرانی و تولیدی در بندرگز بهره برداری خواهد شد

همزمان با دهه فجر 34 پروژه عمرانی و تولیدی در بندرگز بهره برداری خواهد شد

فرماندار شهرستان بندرگز گفت : همزمان با دهه فجر سال جاری 34 پروژه عمرانی ، تولیدی ، اقتصادی و اشتغالزا با اعتبار 122 میلیارد و 579 میلیون ریال با اشتغالزایی 40 نفر در این شهرستان بهره برداری خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز، "حسین احمدی" در نشست با اصحاب رسانه در بندرگز افزود: از این تعداد 23 پروژه با اعتبار 96 میلیارد و 697 میلیون ریال عمرانی و تعداد 11 طرح با اعتبار 25 میلیارد و 882 میلیون ریال ، تولیدی ، اقتصادی و خدماتی خواهد بود که برای 40  نفر شغل ایجاد می شود.

وی ادامه داد : اجرای فاز 2 طرح هادی روستای تلور با اعتبار 4 میلیارد و 250 میلیون ریال ، آسفالت معابر شهری بندرگز با اعتبار 4 میلیارد ریال ، بهره برداری از 155 واحد مسکن روستایی با اعتبار 31 میلیارد ریال ، طرح توسعه فاز دوم یاس پلاست گلستان با اعتبار 12 میلیارد ریال با اشتغالزایی 13 نفر و مرغداری گوشتی با اعتبار 4 میلیارد ریال با اشتغالزایی 4 نفر از مهمترین طرحهایی است که به بهره برداری خواهد رسید .

فرماندار بندرگز هم چنین برگزاری غبار روبی مزار شهدا ، دیدار با خانواده شهدا ، یادواره شهدا ، برگزاری جشن های پیروزی انقلاب اسلامی در شهرها و روستاها ، نواختن زنگ انقلاب ، افتتاح متمرکز پروژه ها با حضور مسوولان استانی و شهرستانی ، گردهمایی روحانیون و تشکلهای دینی ، برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و تولیدات روستایی ، دیدار مردمی ، دیدار با جوانان و بانوان و ورزشکاران ، مسابقات ورزشی و فرهنگی ، محفل انس با قرآن و همایش های مختلف فرهنگی و هنری از مهمترین برنامه های ایام الله دهه فجر در شهرستان بندرگز بیان کرد.

نماینده عالی دولت در بندرگز در بخش دیگری از سخنان خود ، از احداث ساختمان دیالیز با 15 تخت و احداث مدرسه توسط دو خیر بندرگزی در این شهرستان خبر داد و افزود : به زودی عملیات اجرایی این پروژه ها آغاز خواهد شد.

احمدی افزود : با پیگیری های انجام شده ، مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان نیز در 6 هزار متر مربع زمین با همکاری صندوق ذخیره فرهنگیان در بندرگز احداث خواهد شد.

وی هم چنین  از تلاش ها و حمایت های استاندار گلستان و دیگر مسوولان مرتبط در اجرای پروژه گردشگری ساحل بندرگز قدردانی کرد و اظهار داشت : تمام موانع این پروژه مرتفع شده و منتظر حضور سرمایه گذار برای اجرا و شروع به کار پروژه هستیم.

وی در پایان از تلاش های اصحاب رسانه در انعکاس فعالیت های دستگاه های اجرایی شهرستان بندرگز قدردانی کرد.

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 437
  • کد خبر : 41899