عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تاکیدبر استفاده از ظرفیت رسانه ها درتوسعه فرهنگ ترافیک و رانندگی

جمالی در جلسه شورای ترافیک :

تاکیدبر استفاده از ظرفیت رسانه ها درتوسعه فرهنگ ترافیک و رانندگی

   تاکیدبر استفاده از ظرفیت رسانه ها درتوسعه فرهنگ ترافیک و رانندگی
به گزارش روابط عمومی فرمانداری کردکوی در آستانه آغاز سال جدید، جلسه شورای ترافیک شهرستان با حضور اعضا به ریاست جمالی فرماندار کردکوی تشکیل شد.
در این جلسه جمالی فرماندار با اشاره به اهمیت رعایت و اجرای قوانین مربوط به امور ترافیکی در ایجاد امنیت و بهبود وضعیت رفت و آمد شهروندان گفت: با توجه به اینکه تا پایان سال و آغاز سال نو مدت زیادی نمانده از اعضای شورای ترافیک بویژه، شهرداری و دهیاران روستا ها خواست نسبت به مدیریت حفاری ها و جمع آوری موانع  داخل خیابانهای اصلی و فرعی و زیباسازی مداخل ورودی و خروجی شهر و روستاها اقدام نمایند.
وی در ادامه افزود: ترتیبی اتخاذ گردد که از صدور هرگونه مجوز کنده کاری در خیابانهای اصلی و فرعی در شهر و روستاها از نیمه دوم اسفند ماه جلو گیری شود.
رئیس شورای ترافیک شهرستان همچنین به اداره راهداری و پایانه ها، تاکید کرد, ضمن جمع اوری و پاکسازی جاده ها از نخاله های ساختمانی  نسبت به تعمیر و تکمیل تابلوهای راهنمایی و رانندگی و چراغهای چشمک زن و.... قبل از شروع سفرها اقدام نماید.
فرمانداری کردکوی موضوع آموزش قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی به مردم و بویژه دانش آموزان را در نهادینه شدن رعایت این قوانین در بین مردم  مهم دانستند و اظهار امیدواری کردند؛ پلیس راه و پلیس راهور و راهداری و پایانه های شهرستان با همکاری آموزش و پرورش, برنامه ریزی لازم جهت ارایه اموزشهای ترافیکی از جمله موتورسواری به دانش اموزان و خانواده ها را بعمل اورند.
همچنین تولید محتوای اموزشی هشدار دهنده توسط پلیس راهنمایی تهیه و با استفاده از ظرفیت رسانه ها بویژه شبکه های مجازی اطلاع رسانی گردد.
گفتنی است در این جلسه پس از گزارش از اخرین اقدامات حوزه مربوطه و طرح نامه های رسیده, پس از تبادل نظر اعضا , مواردی از اقدامات ترافیکی مصوب گردید.
 

ارسال کننده خبر : فرمانداری کردکوی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کردکوی
  • بازدید : 488
  • کد خبر : 42497