عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام تبریک فرماندار گالیکش به مناسبت روز مهندس


پیام تبریک فرماندار گالیکش به مناسبت روز مهندس

پیام تبریک فرماندار گالیکش به مناسبت روز مهندس

فرماندار شهرستان گالیکش طی پیامی پنجم اسفندماه، زادروز خواجه نصیرالدین طوسی و روز ملی مهندس را به جامعه مهندسان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرماندار شهرستان گالیکش، حسن خسروی فرماندار شهرستان طی پیامی پنجم اسفندماه، زادروز دانشمند بزرگ ایرانی خواجه نصیرالدین طوسی که به نام روز ملی مهندس نامگذاری شده را به این قشر ارزشمند کشور به خصوص مهندسان شهرستان گالیکش تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بی‌شک نامگذاری روز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی به عنوان شخصیتی نمونه و الگو در مهندسی کهن ایران اسلامی به نام روز مهندس در راستای توجه به نقش والا و ارزشمند تلاشگران این عرصه است.

روز مهندس روز تجلیل از استعداد، خرد، توان و اراده منحصر بفرد ایران و ایرانی ،روز پاسداشت خلاقیت، ابتکار، نوآوری و ابداع در عرصه اندیشه و عمل و روز گرامیداشت پیشگامان پیشرفت و سازندگی در کشور است.

اینجانب ضمن گرامیداشت مقام شامخ شهدای گرانقدر مهندس و تبریک این روز به همه مهندسان ایرانی به ویژه خانواده بزرگ نظام مهندسی شهرستان گالیکش، از زحمات کلیه مهندسین عزیزی که پرتلاش، با عزت و غیرت در جهت سازندگی و آبادانی ایران کوشش می‌کنند قدردانی نموده توفیقات روزافزون این قشر پرتوان را در کمک به توسعه و پیشرفت کشور از درگاه خداوند متعال خواستارم.

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گالیکش
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 492
  • کد خبر : 42725