عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت پیامبر اعظم ( ص) در فرمانداری علی آباد کتول


برگزاری جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت پیامبر اعظم ( ص) در فرمانداری علی آباد کتول

برگزاری جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت پیامبر اعظم ( ص) در فرمانداری علی آباد کتول

احمد تجری مفرد فرماندار شهرستان علی آباد کتول در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت پیامبر اعظم( ص) با تسلیت به مناسبت فرا رسیدن رحلت پیامبر اعظم ( ص ) وشهادت امام حسن مجتبی(ع)بیان داشت: ما در آستانه دو رویداد مهم تاریخی و مذهبی شهادت امام حسن مجتبی(ع)و پیامبر ( ص) که هرکدام جایگاه ویژه در جهان تشیع و نقش مهمی در تاریخ اسلام دارند قرار داریم.

وی با اشاره به بیانات امام راحل ( ره ) که در این خصوص فرموده بود محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته گفت : این دو رویداد در ترویج فرهنگ اسلامی بویژه مسائل شیعه نقش بسزایی دارندو ما هم بعنوان مسئولین اجرایی شهرستان و متولیان دولت موظفیم در راستای ساماندهی و برنامه ریزی اصولی در برپایی این دو مراسم با مشارکت مردم همکاری لازم را داشته باشیم.

تجری مفرد اظهار داشت: 28 صفر یکی از روزهای تاریخی دین اسلام و جایگاه و عظمت پیامبر اسلام است ،جایگاهی که اگر ساعتها در مورد آن گفته شود باز کم گفتیم ، لذا اصلی ترین الگوی اسلام و پیامبر (ص) محور وحدت است که تمامی شیعان جهان را در بر گرفته است.

در پایان سایر اعضاء به ارائه نظرات و پیشنهادات وبیان وظایف خود در ایام پرداختند.

شایان ذکر است: مراسم عزاداری بعدازظهر روز یک شنبه 30/9/93 ساعت 3 بعداز ظهر در مسجد جامع شهر علی آباد کتول و همزمان در مسجد جامع شهر فاضل آباد برگزار می گردد.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .