عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » والیبال گنبدکاووس دارای حامی مالی می شود

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس:

والیبال گنبدکاووس دارای حامی مالی می شود

والیبال گنبدکاووس دارای حامی مالی می شود

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس از پیگیری برای جذب حامی مالی مشترک برای دو تیم والیبال و والیبال نشسته این شهرستان جهت حضور در مسابقات لیگ برتر سال آینده خبر داد.
مهندس عبدالقدیر کریمی درجمع بازیکنان و مربیان تیم والیبال نشسته روانکارهای گلستان این شهرستان گفت: از همه ظرفیت ها برای جذب حامی مالی مشترک برای والیبال گنبدکاووس استفاده می شود.
وی بابیان اینکه ورزشکاران شهرستان برای مردم منطقه و استان گلستان افتخار آفرینی می کنند، افزود: درصورت حمایت های بیشتر از رشته های ورزشی و ورزشکاران گنبدی، کسب مقام در رقابت های معتبر دور از انتظار نیست.
کریمی با قدردانی از بازیکنان، کادر فنی و حامی مالی تیم روانکارهای گلستان برای کسب مقام سوم مسابقات لیگ برتر، اضافه کرد: کمترین وظیفه مسئولان شهرستان و استان در قبال این تیم حمایت معنوی و در کنار آنان بودن، است.
محمدعلی رحیمیان رییس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس نیز با تاکید بر نگاه ویژه به ورزش جانبازان و معلولان، گفت: تنها مشکل ما کمبود امکانات سخت افزاری است که برای رفع آن نیاز به حمایت و مساعدت دیگر ادارات و نهادها و مسئولان داریم.
دراین نشست کمال غلامی حامی مالی تیم روانکارهای گلستان، محمد جهانی رییس هیات جانبازان و معلولان گلستان، فرشید عاشوری سرمربی و جلیل ایمری کاپیتان تیم روانکارهای گنبدکاووس حضور داشتند

والیبال گنبدکاووس دارای حامی مالی می شود

 

والیبال گنبدکاووس دارای حامی مالی می شود

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 825
  • کد خبر : 42849