عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » یازدهمین جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان برگزار شد

با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار؛

یازدهمین جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان برگزار شد

یازدهمین جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ یازدهمین جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، فرماندار گمیشان، سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری، امام جمعه خواجه نفس، اعضای شورای تامین و مسئولین دستگاه ها برگزار شد.

" میرمحمد غراوی" معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در یازدهمین جلسه شورای اداری گمیشان گفت: وظیفه همه مسئولین اجرایی کردن سیاست های نظام و برنامه های دولت برای پیشرفت و توسعه است.

وی افزود: همه ساله دستگاه ها باید عملکرد خود را ارزیابی کرده و در سال جدید نسبت به اصلاح امورات پیشبرد برنامه های خود در جهت تسریع اقدام کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار با اشاره به اقدامات انجام شده در سطح استان بیان داشت: کلیه دستگاه های استان در سایه وفاق، همدلی و حس مسئولیت در جهت بهبود وضعیت شاخص های توسعه ای تلاش می کنند.

غراوی ادامه داد: هر منطقه ای کمبودهای خاصی دارد ولی نباید از ظرفیت های خاص و ویژه ای که هر منطقه دارد از آن غافل شد بلکه باید استعدادها و ظرفیت ها را شناسایی کرده و برای توسعه شهرستان از آن استفاده کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در پایان بر انجام فعالیت های توسعه ای برای تثبیت و پایداری جمعیت مناطق، حفظ حقوق آیندگان، پاک دستی، حرکت در مسیر عدالت و حمایت از سرمایه گذاران و بخش خصوصی جهت رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار تاکید کرد.

در ادامه توماج فرماندار گمیشان نیز با تشریح وضعیت شهرستان در کلیه حوزه ها بیان داشت: از ظرفیت های شهرستان گمیشان باید برای توسعه پایدار استفاده کرد.

توماج اضافه کرد: آبزی پروری، کشاورزی، دامداری و گردشگری از ظرفیت های مهم شهرستان است که تمرکز بر آنها می تواند رونق را به دنبال داشته باشد.

وی با اشاره به وجود بناهای ارزشمند تاریخی در شهرستان گفت: شهر گمیش تپه دومین شهر استان است که داری بافت تاریخی و آثار و بناهای ارزشمند بوده که می تواند زمینه حضور گردشگران و مسافران را فراهم کند.

رییس شورای اداری گمیشان ادامه داد: نقشه راه توسعه گمیشان مشخص شده است و مسئولین باید بر اساس آن برنامه ها و اقدامات خود را انجام دهند تا اجرای کارها اثر بخش و توسعه ای باشد.

فرماندار گمیشان در پایان تاکید کرد: سیاست دولت خدمت رسانی و پاسخگویی به مردم است که مسئولین باید آن را در سطح شهرستان به خوبی اجرا کنند.

 

یازدهمین جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان برگزار شد

 

یازدهمین جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان برگزار شد

 

یازدهمین جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 577
  • کد خبر : 43111