عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست مدیرکل اداره اوقاف استان گلستان با فرماندار شهرستان آزادشهر


نشست مدیرکل اداره اوقاف استان گلستان با فرماندار شهرستان آزادشهر

نشست مدیرکل اداره اوقاف استان گلستان با فرماندار شهرستان آزادشهر

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر، نشست حجت الاسلام سهرابی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان با سید رسول حسینی فرماندار آزادشهر در محل دفتر فرماندار برگزار گردید.

در این نشست فرماندار آزادشهر با اشاره به جایگاه والای وقف اظهار داشت: احیاء موقوفات در جامعه می تواند سرمنشا خیرات و برکات زیادی در جامعه باشد.

حسینی خواستار تجهیز کامل اداره اوقاف شهرستان اعم از تجهیزات اداری، وسیله نقلیه مناسب، ساختمان اداری و همچنین تکمیل نیروی انسانی اوقاف آزادشهر شد.

وی از زحمات و تلاش های اداره اوقاف و امور خیریه آزادشهر و روند رو به رشد این اداره در سال های اخیر و همچنین نقش آفرینی مثبت اوقاف در تحولات فرهنگی شهرستان تقدیر و تشکر نمود.

در ادامه حجت الاسلام سهرابی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان بیان داشت: حمایت فرماندار شهرستان از سنت حسنه وقف و امامزادگان در شهرستان را مایه دلگرمی متولیان و اصحاب وقف دانست و بر عزم جدی همکاران بر احیاء کامل موقوفات در جامعه اشاره کرد.

در پایان بهادرفر رئیس اداره اوقاف شهرستان گفت: بزرگترین سرمایه اوقاف اعتماد مردم به وقف است و افزایش وقف های جدید در چند سال اخیر را نتیجه تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف و اطلاع رسانی آثار و برکات آن در جامعه دانست.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 513
  • کد خبر : 43117