عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تاکنون 47 پرونده در کمیته فنی اشتغال شهرستان بررسی شده است

فرماندار گمیشان خبر داد؛

تاکنون 47 پرونده در کمیته فنی اشتغال شهرستان بررسی شده است

تاکنون 47 پرونده در کمیته فنی اشتغال شهرستان بررسی شده است

فرماندار گمیشان گفت: تاکنون 47 پرونده در کمیته فنی اشتغال شهرستان بررسی شده است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری؛ امیرشیر توماج در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری اشتغال را از برنامه های مهم و تاکید ویژه برای فرمانداران برشمرد و افزود: دولت تدبیر و امید جهت رفع موانع تولید و اشتغال، برنامه های زیربنایی دارد.

وی افزود: ارائه تسهیلات ویژه در حوزه های مختلف برای طرح های اشتغالزایی حمایتی ویژه از سوی دولت است که باید از آن استفاده کرد.

توماج تصریح کرد: وی افزود: کشاورزی، دامداری، آبزی پروری و صنایع دستی و گردشگری از ظرفیت های مهم شهرستان در حوزه ایجاد اشتغال است که استفاده مطلوب از آن ها می تواند اشتغال پایداری را در منطقه ایجاد کند.

نماینده عالی دولت در گمیشان اضافه کرد: جلسات اشتغال در شهرستان به صورت هفتگی در حال برگزاری است و دستگاه های عضو ستاد اشتغال مکلف به اجرای اشتغال مصوب شده برای اداره خود هستند.

فرماندار گمیشان در پایان با اشاره به بررسی 47 پرونده در کمیته فنی اشتغال شهرستان در طی 19 جلسه بیان داشت: از این مجموع 28 پرونده مربوط به جهاد کشاورزی، 8 پرونده مربوط به صنعت، معدن و تجارت، 6پرونده مربوط به شیلات، 3 پرونده مربوط به میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و 2 پرونده نیز مربوط به تعاون روستایی بوده است.




ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 598
  • کد خبر : 43544