عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سیزدهمین نشست شورای اداری بندرگز برگزار شد


سیزدهمین نشست شورای اداری بندرگز برگزار شد

سیزدهمین نشست شورای اداری بندرگز برگزار شد

سیزدهمین نشست شورای اداری شهرستان بندرگز در سال 96 با حضور امام جمعه ، فرماندار ، روسای ادارات ، نهادها و بانک های عامل در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز، فرماندار بندرگز در این نشست گفت: خدمت به مردم باید سرلوحه برنامه ها و و اقدامات مسوولان در شهرستان باشد.

"حسین احمدی" افزود : انتظار ویژه ای که علاوه بر انجام وظایف اداری از مدیران وجود دارد ، استفاده از خلاقیت ، ایثار و فداکاری در خدمت رسانی مضاعف به مردم است.
وی یادآورشد : بهره گیری از فرهنگ ایثار ، شهادت و مقاومت موجب پویایی و زنده نگه داشتن انقلاب و نظام می شود.

 

این مقام مسوول، احترام به مردم را یکی از موفقیت های مسولان خواند و آن را نعمتی الهی برشمرد که نشان دهنده مردمی بودن حکومت جمهوری اسلامی است.

فرماندار بندرگز در بخش دیگری از سخنان خود از آمادگی این شهرستان برای پذیرایی از مسافرین نوروزی و ارائه خدمات به آنان خبر داد و گفت : دستگاه های مرتبط با ستاد تسهیلات خدمات سفر نوروزی در ابعاد مختلف امکانات و تسهیلات لازم را برای ایجاد سفری خوب و مناسب برای مسافران نوروزی مهیا کنند. 

احمدی با اشاره به تشکیل کمیته های مختلف در ستاد خدمات سفر نوروزی شهرستان بندرگز اظهار داشت : کمیته های انتظامی ، خدماتی ، بهداشتی درمانی ، حمل و نقل ، اسکان و ... اقدامات و شرایط مناسبی را برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی فراهم کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه همزمان با عید نوروز جمعی از شهروندان در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی کشور اعزام می شوند ، گفت : دوران دفاع مقدس کارنامه درخشان ملت ایران است و شهدای ما بالاترین رشادت و شجاعت ها را در در این دوران به منصه ظهور گذاشتند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندرگز اظهار داشت : اردوهای راهیان نور می تواند پیوند ارزشی میان نسل جوان و دوران دفاع مقدس را تحکیم بخشد.

احمدی ، مسئولان ادارت و نهادهای شهرستان را به پشتیبانی از سپاه در اعزام این کاروان فراخواند و از آنان خواست در راستای ارج نهادن به جایگاه رفیع شهید و شهادت در مراسم بدرقه این کاروان ها حضور داشته باشند.

فرماندار بندرگز هم چنین تاکید کرد : مدیران بانک ها ، دستگاههای اجرایی و اصحاب رسانه در خصوص بخشودگی جرائم و دیرکرد تسهیلات به مردم اطلاع رسانی کنند.

سیزدهمین نشست شورای اداری بندرگز برگزار شد

 

سیزدهمین نشست شورای اداری بندرگز برگزار شد

 

سیزدهمین نشست شورای اداری بندرگز برگزار شد

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 437
  • کد خبر : 43549