عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان آزادشهر برگزار شد


جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان آزادشهر برگزار شد

جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان آزادشهر برگزار شد 

فرماندار آزادشهر : فرهنگ عمومی در واقع سنگ بنای فرهنگ هر جامعه بوده و زیربنای همه ی فعالیت های اقتصادی، تجاری و سیاسی در کشور محسوب می شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر،دکتر حسینی فرماندار آزادشهر در این جلسه با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در زمینه سیاست های اقتصاد مقاومتی گفت: همبستگی و همگرایی ملی و انسجام بین ادارات و دستگاه های اجرایی از ملزومات تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی است.

ایشان افزود :خروجی جلسات شورای فرهنگ عمومی بایستی طوری باشد که ما در جامعه اثار و برکات آن را در کمتر کردن آسیب های اجتماعی و سبک زندگی اسلامی و پیشگیری از معضلات شاهد باشیم.

فرماندار آزادشهر افزود : فرهنگ عمومی در واقع سنگ بنای فرهنگ هر جامعه بوده و زیربنای همه ی فعالیت های اقتصادی، تجاری و سیاسی در کشور محسوب می شود.

وی اظهار داشت: فرهنگ عمومی مقوله ای گسترده و فراگیر است به عبارتی مجموعه منسجم و نظام یافته ای از اهداف، ارزش ها، عقاید، باورها، رسوم و هنجارهای مردم متعلق به یک جامعه بزرگ قوم یا ملت است.

در این جلسه حجت الاسلام شهابی امام جمعه آزادشهر گفت: آنچه در خروجی این جلسات مد نظر رهبر انقلاب است بایستی به خوبی اجرا شود ومسئولین در زمینه مسائل فرهنگی شهرستان دغدغه بیشتری داشته باشند.

ایشان افزود : ترویج مصرف کالای ایرانی نیازمند فرهنگ سازی گسترده در سطح جامعه و عزم همگانی است.

حجت الاسلام شهابی در با تاکید بر ضرورت مصرف کالای ایرانی برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی افزود: ترغیب مردم برای مصرف کالای ایرانی علاوه بر فرهنگ سازی به یک عزم همگانی در کشور و هماهنگی بین دستگاه های اجرایی و سازمان ها و مراکز تولیدی نیاز دارد.

وی بیان کرد: توجه دولت به تولید داخلی ،حمایت از تولید کنندگان ،تسهیل پرداخت تسهیلات بانکی و حمایت از سرمایه گذاران می تواند زمینه های افزایش مصرف کالای ایرانی را فراهم کند.

وی اظهار کرد:مصرف کالای ایرانی بهترین بستر برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی است و در این راستا باید مسئولان عزم جدی و تلاش همه جانبه و وحدت رویه داشته باشند.

وی افزود: بها دادن به کالای ایرانی،احترام به متخصصان و کمک به تولید و اشتغال در جامعه محسوب می شود.

در ادامه جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان هریک از اعضاء به بیان دیدگاهها و نظرات خود پرداختند.

جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان آزادشهر برگزار شد

 

جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان آزادشهر برگزار شد

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 509
  • کد خبر : 44236