عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حوزه مواد مخدر از ملاک های مهم ارزیابی مدیران خواهد بود

فرماندار گمیشان در اولین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان؛

حوزه مواد مخدر از ملاک های مهم ارزیابی مدیران خواهد بود

حوزه مواد مخدر از ملاک های مهم ارزیابی مدیران خواهد بود

 

فرماندار گمیشان در اولین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان با تاکید بر برجسته شدن نقش مسئولین گفت: حوزه مواد مخدر از ملاک های مهم ارزیابی مدیران خواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ امیرشیر توماج مواد مخدر را آسیب جدی برای مناطق برشمرد و اذعان داشت: برای ریشه کن کردن مواد مخدر باید از روش های پیشگری، درمان و مقابله استفاده کرد.

وی افزود: پیشگیری بهترین روش در ریشه کن کردن مواد مخدر است و در این حوزه روحانیون و علما نقش ویژه ای را دارند.

رییس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گمیشان طرح شهید شوشتری را نقشه راهی در حوزه مواد مخدر دانست و افزود: در طرح شهید شوشتری وظایف و اقدامات هر یک از اعضا و دستگاه ها در حوزه مواد مخدر مشخص شده است و قطعاً حرکت در این مسیر می تواند باعث کاهش مواد مخدر در سطح کشور شود.

توماج ادامه داد: بومی کردن امر مبارزه با مواد مخدر و فرهنگ سازی آن در بین خانواده ها و جوامع باید از اولویت های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در شهرستان باشد.

فرماندار گمیشان در پایان گفت: مبارزه با مواد مخدر یک وظیفه مهم و ملی برای همه است و برای از بین بردن آن باید از هر ظرفیت و فرصتی استفاده کرد.

در ادامه جلسه سرهنگ غربا رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان نیز با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص مواد مخدر بیان داشت: همه دستگاه ها مکلف به اجرای برنامه های مشخص شده خود در حوزه پیشگیری، درمان و مقابله با مواد مخدر هستند.

سرهنگ غربا افزود: امروزه مواد مخدر یک تهدید جدی و زمینه ساز بسیاری از آسیب ها در سطح جامعه بوده و باید به عنوان یک موضوع مهم در سطح جامعه نهادینه شده و نسبت به آن مسئولین و خانواده ها هماهنگ عمل کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همچنین با بیان تغییر الگوی مصرف مواد گفت: امروزه مواد مخدر صنعتی با ویژگیها و پیچیدگی های خاص ترویج پیدا کرده و لزوم آشنایی خانواده ها از مضررات آن لازم و ضروری است.

سرهنگ غربا در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اقدامات انجام شده در سطح استان در حوزه مبارزه با مواد مخدر خاطر نشان کرد: اجتماعی کردن امر مبارزه با مواد مخدر، تشدید اقدامات کنترلی، ترویج بسته های فرهنگی و آموزشی و افزایش دانش خانواده ها در حوزه مواد مخدر باید به صورت جدی در شهرستان ها اجرایی شود.

در این جلسه هر یک از کمیته های پیشگیری، درمان و مقابله و سایر اعضا گزارشی از عملکرد خود را در سال گذشته ارائه دادند.

 

حوزه مواد مخدر از ملاک های مهم ارزیابی مدیران خواهد بود

 

حوزه مواد مخدر از ملاک های مهم ارزیابی مدیران خواهد بود

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 708
  • کد خبر : 44483