عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 3504 شغل در گنبدکاووس ایجاد شد

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس

3504 شغل در گنبدکاووس ایجاد شد

3504 شغل در گنبدکاووس ایجاد شد

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس از ایجاد سه هزار و 504 شغل در سال 96 در این شهرستان خبر داد و گفت: ایجاد این تعداد شغل 12 درصد بیشتر از سهمیه ابلاغی بوده است.
مهندس عبدالقدیر کریمی در نخستین جلسه کارگروه اشتغال این شهرستان که باحضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان برگزار شد، افزود: کل تعهد اشتغال گنبدکاووس درسال گذشته سه هزارو 119 شغل بود که درسایه تلاش ادارات و نهادها، تعداد سه هزارو 504 شغل ایجاد شد.
وی، سهمیه احتمالی ایجاد اشتغال گنبدکاووس درسالجاری را افزون بر پنج هزار شغل اعلام کرد و گفت: برای تحقق اشتغال امسال، مدیران و کارشناسان ادارات و نهادهای باید با روحیه و کار جهادی و استفاده از همه ظرفیت ها تلاش نمایند.
کریمی، یکی از ملاک های مهم ارزیابی مدیران در سال جاری را میزان تحقق سهمیه ابلاغی اشتغال دانست و اضافه کرد: ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان، دغدغه و مطالبه جدی نظام، رهبری، دولت و استاندار گلستان است و نباید در این حوزه شرمنده مردم شویم.
وی با تاکید برضرورت همکاری بیشتر بانک ها در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی، تصریح کرد: از این پس هر هفته یا هر دو هفته یک بار جلسات پیگیری پرداخت تسهیلات از سوی بانک ها در این شهرستان تشکیل می شود و مدیران نیز موظفند پیگیر پرونده های اشتغال در بانک ها باشند.
سعید مازندرانی نیز در این جلسه افزود: سهمیه اشتغال امسال از محل تسهیلات پیش بینی شده برای رونق تولید، طرح های اشتغال فراگیر، اعتبارات روستایی و عشایری و مشاغل خانگی محقق می شود.
وی گفت: سهمیه اشتغال گلستان در سال 96 تعداد 19 هزار و 400 شغل بود که با تلاش های صورت گرفته از سوی ادارات و نهادها و بخش خصوصی این استان، تعداد 21 هزارو 185 شغل ایجاد شد.
مازندرانی اضافه کرد: با وجود اشتغال ایجاد شده در گلستان، نرخ بیکاری این استان در سال گذشته 12،3 درصد بود که در مقایسه با سال 95 و با توجه به ورود بیکاران جدید، تنها یک صدم درصد کاهش داشته است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی باتاکید بر ضرورت استفاده از تسهیلات پیش بینی شده سال 96 در حوزه اشتغال از سوی کارآفرینان و سرمایه گذاران، یادآور شد: به دلیل دیر ابلاغ شدن این تسهیلات، آخرین مهلت بهره مندی و جذب آن پایان تیرماه امسال است

3504 شغل در گنبدکاووس ایجاد شد

 

3504 شغل در گنبدکاووس ایجاد شد

 

3504 شغل در گنبدکاووس ایجاد شد

 

3504 شغل در گنبدکاووس ایجاد شد

 

3504 شغل در گنبدکاووس ایجاد شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 630
  • کد خبر : 44734