عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام تبریک فرماندار آزادشهر بمناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی


پیام تبریک فرماندار آزادشهر بمناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی

 پیام تبریک فرماندار آزادشهر بمناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر، دکتر حسینی فرماندار آزادشهر، بمناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی پیامی صادر کردند.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نامگذاری 27 اردیبهشت ‌ماه به این نام، بهانه‌ای است تا نقش و جایگاه این هنر فن را به عنوان هنر هشتم یادآور شویم و دست‌آوردهای تلاشگران خانواده بزرگ ارتباطات را ارج نهیم.

امروزه ارکان جوامع بشری در تمامی عرصه‌ها بر زیرساختی کارآمد به نام علم ارتباطات استوار است، به همین دلیل عصر حاضر واژه و عنوان ارتباطات را بر خود دارد و یکی از عمده ترین عوامل توسعه انسانی در جوامع بشری، پی ریزی و ایجاد ارتباط معقول و منطقی بر اساس ارزش های جامعه می باشد.

27 اردیبهشت در حقیقت فرصت ارزشمندی برای تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های صادقانه سختکوشان عرصه ارتباطات و روابط عمومی که در جهت ایفای رسالت خطیر اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی و تسهیل خدمت رسانی به مردم گام بر می‌دارند قابل تقدیر است.

شکی نیست مدیران و کارشناسان روابط عمومی با اطلاع رسانی و اطلاع یابی و انعکاس به موقع مسائل، مشکلات و نیازهای مخاطبین، مدیران را در فرآیند مهم تصمیم گیری و تصمیم سازی یاری می نمایند و ما نیز قدردان این تلاش حرفه ای و حساس روابط عمومی ها هستیم.

امروزه در میان فرصت های فراوان توسعه پایدار، روابط عمومی به عنوان فرصتی با ارزش افزوده بسیار بالا در نطر گرفته می شود بدیهی است ارتباطات نقش حیاتی در دوام و بقای سازمان‌ها داشته و سازمانی موفق‌تر است که با استفاده از ابزار وفنون نوین ارتباطی واطلاعاتی نقش خود را درجامعه پررنگ‌تر نماید.

اینجانب فرارسیدن این روز شکوهمند و فرهمند را به مشعل داران فروزان توسعه ارتباطی که از طریق هم افزایی ، هم اندیشی و با ابتکار و امید ، در اجرای وصایای امام راحل (ره)و فرامین مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله) و خدمت گزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دولت تدبیر و امید تبریک عرض می نمایم.

همچنین بر خود لازم می‌دانم که از تلاش و پیگیری‌ درخور تحسین خانواده روابط‌عمومی در این شهرستان که در طول سال و در همه برنامه ها و جلسات‌ ما را همراهی کرده‌اند، تشکر و قدردانی نمایم.


سید رسول حسینی

فرماندار شهرستان آزادشهر

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 700
  • کد خبر : 45477