عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان با فرماندار شهرستان آزادشهر


دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان با فرماندار شهرستان آزادشهر

دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان با فرماندار شهرستان آزادشهر 

حضور گوهري راد مديركل محترم آموزش و پرورش استان گلستان به همراه تاشي مسئول بازرسي و رسيدگي به شكايات و حبيبي مسئول روابط عمومي اداره كل در فرمانداري آزادشهر وديدار با حسيني فرماندار آزادشهر.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزاشهر، سید رسول حسینی فرماندار شهرستان آزادشهر اظهار داشت : مبنای کار تحول ارتقا کمی و کیفی برنامه ها در نظام آموزش و پرورش است که باید با استفاده از نظرات و تجربیات متخصصین این امر به صورت دستورالعمل و راهکار به شهرستانها ارائه تا در شورای آموزش و پرورش شهرستان اجرایی گردد.

در ادامه این دیدار قربانعلی بذرافشان مدیر آموزش و پرورش آزادشهر گزارشی از وضعیت آموزش و مشکلات و نیازمندیهای این اداره را ارائه کرد. وی کمبود نیروی انسانی و فضای آموزشی را از مهم ترین چالش هایآموزش و پرورش آزادشهر عنوان کرد.

در ادامه احسان گوهری راد مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با اشاره به بدعهدی آمریکا در برجام گفت: باید آموزش و پرورش با تمام توان در جهت مقابله با تحریم های آمریکا با برنامه ریزی مناسب وارد میدان شود. وی عملیاتی کردن سندتحول بنیادین آموزش و پرورش را به عنوان راهکار اصلی و چشم انداز مناسب در جهت توسعه آموزشی عنوان کرد و استفاده از مشارکت های مردمی،بهره گیری از ظرفیت های هنرستان ها در تولید محصولات مرتبط بارشته های فنی،ایجاد منابع درآمدزایی پایدار و تبدیل به احسن کردن فضاهای آموزشی را در رفع مشکلات مالی آموزش و پرورش مؤثر دانست.

بررسي مسائل و مشكلات آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر اعم از كمبود منابع مالي و نيروي انساني، ساماندهي نيروها و بررسي مشكلات معلمان حق التدريسي از مهم ترين مباحث جلسه فوق بود.

دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان با فرماندار شهرستان آزادشهر

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 440
  • کد خبر : 45926