عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دعوت فرماندار از مردم ولایتمدارشهرستان برای حضور پرشکوه و حماسی در راهپیمایی روز قدس


دعوت فرماندار از مردم ولایتمدارشهرستان برای حضور پرشکوه و حماسی در راهپیمایی روز قدس

به گزارش روابط عمومی فرمانداری،حسن هدایتی کتولی فرماندار شهرستان علی آباد کتول از اقشار بزرگوار و ولایت مدار مردم این شهرستان برای حضور باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت بعمل آورد و بیان داشت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس توطئه های دشمنان اسلام را خنثی می کند.

وی شب‌های با فضیلت قدر را گرامیداشت و ضمن تسلیت ایام شهادت مولی الموحدین حضرت علی (ع)گفت: به منظور هرچه با شکوه تر برگزار شدن مراسم راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که بنا به صدور پیام تاریخی حضرت امام راحل (ره) بنام روز جهانی قدس و برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین نامگذاری شده است، تلاش می کنیم که این پیام تاریخی امام را برای حمایت از مردم بی دفاع فلسطین به گوش جهانیان برسانیم.

هدایتی کتولی روز جهانی قدس و دفاع از مردم مظلوم فلسطین را یکی از یادگاری های ارزشمند امام خمینی(ره) و برگرفته از مکتب اسلام ناب محمدی(ص) دانست.

فرماندار،حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس را موجب یاس استکبار جهانی عنوان و تصریح کرد: در این راستا تمهیدات لازم برای حضور مردم در شهرستان علی آباد کتول اندیشیده شده است.

نماینده علالی دولت در شهرستان، روز جهانی قدس را از ابتکارات و میراث ارزشمند حضرت امام خمینی(ره) برشمرد و اذعان داشت: این روز نمادی از اتحاد و همبستگی مسلمانان در برابر ابرقدرت ها و مستکبرین جهان اسلام است.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .