عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مردم نیازمند نشاط اجتماعی هستند

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس

مردم نیازمند نشاط اجتماعی هستند

مردم نیازمند نشاط اجتماعی هستند

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس با اذعان به اینکه جامعه و مردم نیاز به نشاط اجتماعی دارد ، از ادارات و نهادهای این شهرستان خواست تا در این حوزه مهم برنامه ریزی و نقشه راه داشته باشند.
عبدالقدیر کریمی در جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی این شهرستان اظهار داشت: برنامه ریزی برای ایجاد نشاط اجتماعی درطول سال باید یکی از سه اولویت فعالیت های فرهنگی همه دستگاه های اجرایی گنبدکاووس باشد.
وی، توجه به مباحث آموزشی و آگاهی بخشی درخصوص آسیب های اجتماعی به جامعه را از دیگر نیازهای ضروری در پیشگیری و ساماندهی این حوزه دانست و گفت: برای تحقق این موضوع باید از ظرفیت دانشگاه ها، آموزش و پرورش، علما و روحانیون، نهادهای فرهنگی، رسانه ها و تشکل های مردم نهاد استفاده شود.
کریمی با تاکید بر ضرورت پرهیز از پراکنده عمل کردن ادارات و نهادها در انجام فعالیت های فرهنگی حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی، اضافه کرد: همکاری و هم افزایی ادارات و نهادها برای انجام اقدامات فاخر فرهنگی دراین حوزه امری ضروری است.
وی نقش ادارات و نهادهایی چون شهرداری، شورای اسلامی شهر، بهزیستی، دانشگاه ها، فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش را در اجرای برنامه های نشاط اجتماعی پررنگ تر از دیگر ادارات دانست و از تشکیل یک کمیته سه نفره از مشاوران مجرب درحوزه پیشگیری و ساماندهی آسیب های اجتماعی در گنبدکاووس خبر داد.
فرماندار ویژه گنبدکاووس به مساله حجاب و عفاف و ضرورت استفاده از شیوه های صحیح همراه با تشویق برای رعایت آن ازسوی بانوان و آقایان تاکید کرد و گفت: با شیوه دستوری و قهری نمی توان این موضوع را ساماندهی کرد

مردم نیازمند نشاط اجتماعی هستند

 

مردم نیازمند نشاط اجتماعی هستند

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 339
  • کد خبر : 46253